Samotność w małżeństwie

1. Data: 2007-12-11 13:08:57

Temat: Samotność w małżeństwie
Od: "Jowita" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy czujecie się samotni w małżeństwie, nierozumiani, itp? Mam dobrego męża
bez nałogów, dbającego o rodzinę, bardzo zaradnego, zakochanego we mnie, a
pomimo to nie czuję się szczęśliwa. Czy ze mną coś nie tak? czy normalny
chwilowy etap większości małżeństw?

pozdrawiam
Jowita

2. Data: 2007-12-11 13:15:16

Temat: Re: Samotność w małżeństwie
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Jowita* takie rzeczy gada:
>Czy ze mną
> coś nie tak? czy normalny chwilowy etap większości małżeństw?

Jaki staż?

*gdaMa*

3. Data: 2007-12-11 13:17:15

Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jowita" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy czujecie się samotni w małżeństwie, nierozumiani, itp? Mam dobrego
> męża bez nałogów, dbającego o rodzinę, bardzo zaradnego, zakochanego we
> mnie, a

A seksujecie się?
Czy jest "to coś cały czas"
Bo u mnie jest i dlatego nie jestem samotna.

Tonia

4. Data: 2007-12-11 13:59:32

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dobrego męża bez nałogów, dbającego o rodzinę, bardzo zaradnego,
> zakochanego we mnie,

Doceń to bo mogłaś ttrafić gorzej.

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2007-12-11 14:57:39

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jowita pisze:
> [...]
> pomimo to nie czuję się szczęśliwa. Czy ze mną coś nie tak? czy normalny

Normalne. Przejdzie przy dobrej woli.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

6. Data: 2007-12-11 15:23:58

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomimo to nie czuję się szczęśliwa. Czy ze mną coś nie tak? czy normalny

byc moze uczucie nieszczescia i samotnosci nie ma zwiazku z mezem, i
malzenstwem. Moze powinnas isc do jakiegos psychologa, zeby znalesc prawdziwa
przyczyne.

i.

7. Data: 2007-12-11 18:55:01

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jowita napisał(a):

> Czy czujecie się samotni w małżeństwie, nierozumiani, itp? Mam
> dobrego męża bez nałogów, dbającego o rodzinę, bardzo zaradnego,
> zakochanego we mnie, a pomimo to nie czuję się szczęśliwa.

A co konkretnie spowodowałby, że poczułabyś się szczęśliwsza? Jeśli wiesz,
co to takiego, to dąż do tego aktywnie, a nie czekaj Bóg wie na co, bo
szczęście raczej samo nie przyjdzie.
A może po prostu masz za dobrze i - jak to się bardzo dosadnie określa - w
"d...ie Ci się poprzewracało"?
Przepraszam za kolokwializm, ale to najlepsze określenie takiego stanu,
jakie znam.

JW

8. Data: 2007-12-11 19:24:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Normalne. Przejdzie przy dobrej woli.
>
> LL

Polimeryzowałbym. Ja tu kiedyś wrzuciłem definicję miłości małżeńskiej,
opartej na pięciu fundamentach. I to może być też definicja udanego
związku. Faktem jest że nie wiemy dlaczego Jowita czuje się samotna i
nierozumiana, ale to może być np. efekt tego że brakuje którgeoś z tych
fundamentów. Np. są niedobrani intelektualnie. Mąż może być do rany
przyłóż, ale np. po zawodówce, a Jowita po studiach (takie uproszczenie)
i po prostu nie mają o czym gadać...

I w takim przypadku to nie tyle przechodzi, co się człowiek ew.
przyzwyczaja, a to nie to samo

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

9. Data: 2007-12-11 19:24:23

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomimo to nie czuję się szczęśliwa. Czy ze mną coś nie tak? czy normalny

A Ty go kochasz?

Pozdrowienia

10. Data: 2007-12-11 19:48:14

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
> i po prostu nie mają o czym gadać...
>
> I w takim przypadku to nie tyle przechodzi, co się człowiek ew.

A może po prostu ma doła.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy
wielorybow i policyjna syrene, inne,
jak u lemura wari, smiech szalenca.*

Moja strona
upadek społeczeństwa