Samotność w małżeństwie

11. Data: 2007-12-11 19:53:44

Temat: Re: Samotność w małżeństwie
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. pisze:

>> A może po prostu ma doła.
>>

> Każdy miewa doły mniejsze lub większe.

Może ma średniego załóżmy.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy
wielorybow i policyjna syrene, inne,
jak u lemura wari, smiech szalenca.*

12. Data: 2007-12-11 19:54:56

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" :

> A może po prostu ma doła.

Każdy miewa doły mniejsze lub większe.

Ale przyczyny należy szukać chyba głównie w sobie, a nie w mężu (zwlaszcza
takim jak to opisała Jowita).

B.

13. Data: 2007-12-12 00:57:51

Od: "Agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Polimeryzowałbym. Ja tu kiedyś wrzuciłem definicję miłości małżeńskiej,
> opartej na pięciu fundamentach. I to może być też definicja udanego
> związku.

Czy moglbys te informacje wrzucic jeszcze raz lub przeslac mi na maila.
Bardzo chcialabym sie zapoznac z ta definicja.
Pozdrawiam.

14. Data: 2007-12-12 07:46:27

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale pomogłaś... ;)

*Habeck*
- Schutzbach

15. Data: 2007-12-12 10:25:35

Od: "mańka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomimo to nie czuję się szczęśliwa. Czy ze mną coś nie tak? czy normalny

może dopadła Was rutyna? niestety to się zdarza w większości związków ze stażem.
Tu możesz o tym poczytać ( jeśli chcesz oczywiście to
zmieniać)http://zlotemysli.pl/mcl.php?c=4main&idEboo
k=357

16. Data: 2007-12-12 15:49:40

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pomogłaś... ;)

sam sie baw w DUPA ;)
i.

17. Data: 2007-12-12 18:42:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata pisze:

> Czy moglbys te informacje wrzucic jeszcze raz lub przeslac mi na maila.
> Bardzo chcialabym sie zapoznac z ta definicja.
> Pozdrawiam.

Proszę bardzo:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.rodzina/msg/903
4ccf0cad87469

Nie wiem czy Ci się do czegoś przyda, bo to mój własny wymysł :-)
Zastrzegam sobie kopyrajta ;-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

18. Data: 2007-12-13 10:05:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL! :)
No bo co mam więcej dodać? :)

*Habeck*
- Schutzbach

19. Data: 2007-12-13 11:46:01

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał/wrote dnia/on 2007-12-12 19:42:

> Proszę bardzo:
> http://groups.google.pl/group/pl.soc.rodzina/msg/903
4ccf0cad87469

Powiedziałbys od razu że to żart, to by sobie ludzie głowy nie zawracali :-/

Pozdr,
--
ŁK

20. Data: 2007-12-13 18:48:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> Powiedziałbys od razu że to żart, to by sobie ludzie głowy nie zawracali
> :-/

Jaki żart? Forma może i żartobliwa, ale treść jak najbardziej poważna.
W którym miejscu się ze wzorem nie zgadzasz, albo który fundament to żart?

Każdy element "wzoru" mogę udowodnić wprost, albo i nie wprost :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski