Sanatorium dla Astmatyka ? Polecicie ?

1. Data: 2005-05-12 12:16:58

Temat: Sanatorium dla Astmatyka ? Polecicie ?
Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Możecie polecić jakieś sanatorium w Polsce dla astmatyka.
Mama poprostu bardzo ciezko przechodzi ta chorobę ( wiek 55 lat) i chciałem
ją namówić na jakieś uzdrowisko.
Dzieki za ewentualne rady
Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2005-05-12 13:23:43

Temat: Re: Sanatorium dla Astmatyka ? Polecicie ?
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Zwardoń, alllllle ... tam chyba nie ma sanatorium , i tylko dopuki nie
skończą budować olbrzymiego przejścia granicznego-autostrady.

3. Data: 2005-05-14 07:10:45

Od: "ciechu" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Kopalnia Soli w Wieliczce, jej specyficzny klimat Ci pomoże.

dobrego zdrowia

4. Data: 2005-05-14 21:51:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 May 2005, stokrotka wrote:

> polecam Zwardoń, alllllle ... tam chyba nie ma sanatorium , i tylko dopuki nie
> skończą budować olbrzymiego przejścia granicznego-autostrady.

jesli chodzi o klimat
generalnie Beskid Sadecki, Niski, Wyspowy oraz Gorce

Najwieksza slawa cieszy sie Rabka i cos w tym jest, niemniej
wszystkie uzdrowiska z tej okolicy maja klimat sprzyjajacy
astmatyka, wiec idac z pamieci, Krynica, Muszyna, Piwniczna,
Zegiestow itp (Sadecki), Wapienne, Wysowa (Niski).

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2005-05-14 21:53:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 May 2005, Jerzman wrote:

> Mama poprostu bardzo ciezko przechodzi ta chorobę ( wiek 55 lat) i chciałem

a propos jesli chodzi o uzupelnienie ... wiek 55 lat - jesli
dodatkowo sa choroby serca to Beskidy juz nie sa takie ok, bo
z kolei gory moga tu dzialac niekorzystnie. Wiec trzeba takze
wziac pod uwage choroby wspolistniejace ...>

P.

6. Data: 2005-05-15 09:37:49

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwieksza slawa cieszy sie Rabka, Krynica, Muszyna, Piwniczna,

Astmatyk musi mieć CZYSTE powietrze.Tak więc wszystkie miejscowości położone w
dolince zawsze będą troszkę gorsze od innych, bo w dolince zbiera się pył, kurz
i zanieczyszczenia. Lepsze są przełęcze, hulający wiatr oczyszcza powietrze.

Lepsze są również miejscowości całkiem nieznane, niż uzdrowiska.
W uzdrowisku, ze względu na większy ruch np. samochodów, zawsze powietrze
będzie trochgę gorsze niż w małej, nieznanej miejscowości będącej całkiem na
uboczu.

stokrotka

7. Data: 2005-05-15 12:05:19

Od: "Wieliczanin" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tutaj,
http://www.wieliczka.com.pl/reh.htm

wielu już tam było.

pozdr.

8. Data: 2005-05-16 07:54:55

Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzięki za podpowiedzi , w sumie dokońca mi za wiele nie powiedziały , ale
zawsze :-)
Wieliczka - ceny są duuże

Znalazłem taki szpital - sanatorium w Karpaczu, kobietka która tam pracuje
całkiem pozytywnie o tym szpitalu mówi.
I jest na kasę chorych czyli za darmo i długo się nie czeka bo ok 2-3
miesiecy. Może tam jej coś poradzą.
W tej chwili leży w Poznaniu w szpitalu a tam oprócz kroplówek, i sterydów,
nie robią zbyt wiele.
Brakuje dokładnych badań i zabiegów.
Jak juz czuje się lepiej wypisują do domu i tak co pół roku :-(
Trzeba cos z tym zrobić
Faktycznie po paru latach leczenia astmy dostają ostro inne organy. I tak
nadciśnienie, czy żołądek, watroba itp.
Pozdrawiam
Łukasz

9. Data: 2005-05-16 15:45:02

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzman napisał(a):

> [...]
> całkiem pozytywnie o tym szpitalu mówi.
> I jest na kasę chorych czyli za darmo i długo się nie czeka bo ok 2-3

czy ja wiem czy długo... nierzadko dłużej trzeba czekać na wizytę u
jakiegos specjalisty...

> W tej chwili leży w Poznaniu w szpitalu a tam oprócz kroplówek, i sterydów,
> nie robią zbyt wiele.
> Brakuje dokładnych badań i zabiegów.

ale czego Ty właściwie oczekujesz??

jakich badań i zabiegów??

a co do sterydów ogólnych - bo chyba o takich mówimy - to często jedyne
wyjście...

> Jak juz czuje się lepiej wypisują do domu i tak co pół roku :-(
> Trzeba cos z tym zrobić
> Faktycznie po paru latach leczenia astmy dostają ostro inne organy. I tak
> nadciśnienie, czy żołądek, watroba itp.

i kości!! leki na astme nasilają osteoporozę... ( nie napisałeś co
prawda ile ta osoba ma lat, ale podejrzewam, że już trochę)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

migrena a morfina (testowaliscie?)
opinia o wynikach badań
Niskie HR
Dretwienie ciala w nocy