Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

341. Data: 2009-12-06 20:40:30

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Są słowa, których absolutnie nie uznaję w stosunku do ludzi. Od takich słów
> się wszystko najgorsze zawsze zaczyna...

No proszę, jaka miła odmiana...

Ewa

342. Data: 2009-12-06 21:27:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zauważam ani czułości, ani poklasku. Chyba wyolbrzymiasz.
> --
>
> Ikselka.

Bo to się nazywa szacunkiem i sympatią do Ikselci.

343. Data: 2009-12-06 21:28:23

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfh2ov$8a6$3@node2.news.atman.pl...

>>> PLONK!

> Dobrze, że nie chochelka :>
>
> --
>
> Paulinka

:D :D :D

344. Data: 2009-12-06 21:45:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:27:15 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Bo to się nazywa szacunkiem i sympatią do Ikselci.

No, starczy pozytywny stosunek.
:-)
--

Ikselka.

345. Data: 2009-12-06 22:04:28

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, starczy pozytywny stosunek.
> :-)
> --
>
> Ikselka.

No no. Żadnych stosunków...;P

346. Data: 2009-12-06 22:11:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 23:04:28 +0100, Magdulińska napisał(a):

> No no. Żadnych stosunków...;P

No przecież wiem, że nie jesteś les. Chyba... ;-PPP
--

Ikselka.

347. Data: 2009-12-06 22:15:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Ała...Ała...Ała ;D
> ___
> Iza
> ps. Niusia? baccietto per te :)*
>
> Nie rycz Kuro - bądź silna.

OżeszKur*a!

Dobrze, że się zbetoniałam grzańcem zamiast czytać te pierdoły....

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

348. Data: 2009-12-07 02:24:59

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przecież wiem, że nie jesteś les. Chyba... ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

"Chyba" :D :D :D :PPP
Oj Iksia.....to się uchachałam :D :D :D