Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

51. Data: 2009-12-04 23:23:19

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Klu to jest tu, że Ty podcinasz, a ona nie :-)

Iza poleci mimo podcinania.

Qra

52. Data: 2009-12-04 23:24:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 00:20:10 +0100, Paulinka napisał(a):

> Marku nawet jeśli się średnio czuję podcinając jej skrzydła swoją
> opinią, to tak właśnie czuję, to było słabe.

Ale było :-) Nie łapiesz?
Inaczej:
Często masz ochotę śpiewać albo tańczyć?
Jak często decydujesz się wprowadzić ją w życie natychmiast?
W 1 na 10 przypadków, mniej? Ile razy na 10?
:-)

--

Ikselka.

53. Data: 2009-12-04 23:27:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:23:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Iza poleci mimo podcinania.
>
> Qra

Też tak sądzę - ponieważ nie przyszła tu po oceny ani potwierdzenie
czegokolwiek :-)
--

Ikselka.

54. Data: 2009-12-04 23:31:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hfc3re$rrv$13@node1.news.atman.pl...

> Daj jej szansę.

P.s.p szansą na sukces? ;)

--

Paulinka

55. Data: 2009-12-04 23:32:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> P.s.p szansą na sukces? ;)

"Jak oni rymują"

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

56. Data: 2009-12-04 23:35:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc4eg$rrv$14@node1.news.atman.pl...

> Obraziłeś już tyle osób, ze ciężko stwierdzić, kiedy żartujesz.

> Ojoj dostałam łatkę, jak nie przymierzając krytyk filmowy, sam filmów nie
> robi, ale śmie krytykować.
> Moja wrażliwość tej poezji mówi nie.

> Marku nawet jeśli się średnio czuję podcinając jej skrzydła swoją opinią,
> to tak właśnie czuję, to było słabe.
> --
>
> Paulinka

To napisz lepsze.................

57. Data: 2009-12-04 23:35:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie jestem wróżką, ale skoro dziś poklask znajduje byle Masłowska... to
> niby czemu nie Iza, potencjalnie?
> Nieznane są drogi przyszłych ludzkich preferencji...

Bez przesady.

--

Paulinka

58. Data: 2009-12-04 23:36:05

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Często masz ochotę śpiewać albo tańczyć?
> Jak często decydujesz się wprowadzić ją w życie natychmiast?
> W 1 na 10 przypadków, mniej? Ile razy na 10?

Własnie, trzeba być spontanicznym.

59. Data: 2009-12-04 23:36:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Potwierdzam.
> A to, że w przyszłego odbiorcę nie wierzę to znaczy dosłownie, ze nie
> wierzę w jego dobry gust, a nie chciałabym go kiedyś ranić ;-P

Znaczy my tu i teraz mamy dobry :P

--

Paulinka

60. Data: 2009-12-04 23:36:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Te to sobie może kupić nawet na bazarku.

Jak prawo jazdy i maturę :)

--

Paulinka

Re: Do Robakksa