Sauna - plamy, co to jest... pomocy!

1. Data: 2006-05-17 12:50:22

Temat: Sauna - plamy, co to jest... pomocy!
Od: "Wanda" <ona56[usun]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

proszę o poradę - mianowicie 3 tygodnie temu odwiedziłam kolejny raz saunę,
lecz niestety tym razem wyszłam z niej z brzydkimi plamami na skórze, w
miejscach, które nie były zakryte (uda i ramiona).

zobaczcie tu www.euronews.pl/foto dla lepszego zobrazowania zdjęcie
przekontrastowanie, w rzeczywistości "marmurek" jest mniejszy

Prawdopodobnie plamy te powstały poprzez gwałtowne zwiększenie wilgotności a
przez co i odczucia temperatury tzw. "Ausgus" (zabieg mający dogłębnie
oczyścić skórę z toksyn.)

Utrzymywanie sie tych plam przez 3 tygodnie to chyba trochę za dużo.

jak do tej pory saunę znoszę dobrze

przeważnie 3 wejścia 20,15,15 minut w temperaturze 105-110 stopni w
międzyczasie dobre chłodzenie i odpoczynek.

I jeszcze jedno, w sunie bardzo mało sie pocę pomimo wypijania dużej ilości
wody czy to normalne? Z innych sie "leje"

Co zrobić z tymi plamami?

pzdr

Wanda ona56[usuńTo]@op.pl

2. Data: 2006-05-17 14:07:35

Temat: Re: Sauna - plamy, co to jest... pomocy!
Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym poszła do dermatologa i nie czekała na nie wiadomo co !
pozdr.

3. Data: 2006-05-18 05:21:59

Od: "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <ona56[usun]@op.pl> napisał w wiadomości

Czy to są ugotowane naczyńka ?

ciekawy mark

4. Data: 2006-05-18 13:38:50

Od: "Wanda" <ona56[UNKNOW]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie żartuje ,ale nie sądziłam że coś mogo mnie się ugotować jestem
przerażona.
Użytkownik "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Wanda" <ona56[usun]@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Czy to są ugotowane naczyńka ?
>
> ciekawy mark

Co z tymi komarami?
Srodek przeciwbolowy na Rp
Sesja - pytanie do lekarza lub farmaceuty
kolagen - negatywne działanie w długim okresie?
Różyczka;(