Schowane zeby madrosci - usuwanie

1. Data: 2005-07-07 20:51:20

Temat: Schowane zeby madrosci - usuwanie
Od: "Jarek" <harnas@CUT_SPAMgmx.at> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zeby krotko strescic historie
Lat 28 i planuje zalozenie aparatu na zeby, niestety bedzie tez konieczna
operacja gornej szczeki (lekki niedorozwoj szczeki). Lekarz prowadzacy
powiedzial, ze musze usunac
wszystkie 4 osemki, problem jest taki, ze te gorne nie wyszly. Na zdjeciu
rentgenowskim je widac.
Dzisiaj uslyszalem od dentystki, ze wyrwanie bedzie dosc skomplikowane i
trzeba je zrobic w
szpitalu... podobno w narkozie
Czy rzeczywiscie moze byc to az tak skomplikowane?
Czy ktos z was mial usuwane (schowane osemki)? Jakie wrazenia?
Jakie komplikacjie moga sie pojawic?
Czy normalnie mozna po takim wyrwaniu funkcjonowac? (chodzi o prace)

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2005-07-08 08:47:55

Temat: Re: Schowane zeby madrosci - usuwanie
Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):
> [...]
> Jakie komplikacjie moga sie pojawic?
> Czy normalnie mozna po takim wyrwaniu funkcjonowac? (chodzi o prace)

moja propozycja jest taka
zmień dentystkę na taką "do rzeczy"
a wyrwij te 8 w jakimś gabinecie chirurgicznym
jak chirurg dobrze znieczuli to nic nie boli,
moje wrażenie jest takie- próbują cie ogolić z kasy

3. Data: 2005-07-08 10:22:29

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jarek" <harnas@CUT_SPAMgmx.at> napisal w wiadomosci

> Dzisiaj uslyszalem od dentystki, ze wyrwanie bedzie dosc
> skomplikowane i trzeba je zrobic w
> szpitalu... podobno w narkozie
> Czy rzeczywiscie moze byc to az tak skomplikowane?

Zona miala usuwana siódemke, przy okazji "poszla" tez taka wrosnieta
ósemka, normalnie w gabinecie dentystycznym, w miejscowym
znieczuleniu, lacznie z szyciem dziasla, za kilka dni ma sie zglosic
tamze na zdjecie szwów.

J.

4. Data: 2005-07-08 16:55:37

Od: "Katarzyna" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam usuwane dwie niewyrzniete ósemki, obie usuwal chirurg w gabinecie,
bez zadnej narkozy. Nie jest to zbyt radosne przezycie (najgorsze jest
dlutowanie, brrr), ale tak mnie znieczulili, ze samo wyrywanie nie bolalo
(tylko te odglosy, no i czas trwania calego procesu - ok. 1,5 godz.). Za to
potem bolalo bardzo, i buzka puchnie potwornie, wiec praca jest raczej
niewskazana. Po ok. trzech dniach ból przechodzi (chyba, ze Ci ktos za mocno
dziure zaszyje- wtedy boli nadal, az do zdjecia szwów).
Ja mialam usuwane te ósemki w odstepie 2 lat. Szczerze mówiac nie bardzo
moge sobie wyobrazic jak mozna to przetrwac, majac obie strony spuchniete i
bolace równoczesnie. Moze po to wlasnie ten szpital? Moze daja Ci cos
wybitnie mocnego na ból? Nie wiem. Ale sam zabieg nic nie boli, a to czy
jest w znieczuleniu czy w narkozie chyba niewiele zmienia jesli chodzi o ból
"po".

Powodzenia,

Katarzyna

Strona food-info.net (Polski)