Scotch Whisky

11. Data: 2005-10-21 18:21:01

Temat: Re: Scotch Whisky
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

>Nie napisałeś, ktora whisky Ci nie smakuje... a to ważne, bo co rodzaj, to
>inny smak - np. jedne ostrzejsze inne łagodniejsze... A próbowałeś może
>whiskey? To też inna bajka... Moim zdaniem jeszcze nie trafiłeś na gatunek,
>który Ci smakuje. Próbuj różne, ale w postaci nieizepsutej czyli bez
>dodatków coli czy pepsi ;)

Moim zdaniem obojetne czy whisky, czy whiskey - i tak jest obrzydliwe,
bo za malo slodkie ;PP

Kot

12. Data: 2005-10-21 18:26:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Oct 2005 16:54:31 +0000 (UTC), "turecky "
<t...@g...pl> wrote:

>dexth <d...@i...pl> napisa?(a):

>To nie pij wcale, nie ma przymusu. Pij to co ci smakuje. ja lubi? whisky czy
>whiskey ale sam?, bez dodatków. Ale trzeba znale?? swój gatunek i jego sie
>trzyma?, np. mój ulubiony jamison 10 l.

jest roznica miedzy whisky a whiskey.....to jednak NIE to samo
:PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-10-21 18:58:58

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 21 octobre 2005 ŕ 20:18:00, dans <4...@g...pl> vous
écriviez :

> Prosze sobie teraz wyobrazic Kota zadzierajacego dumnie nos i ogon i
> przemawiajacego mentorskim tonem:

> Wg Larousse gastronomique

Mozna by juz grac w brydza :)

Ewcia

--
Niesz

14. Data: 2005-10-21 19:00:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Oct 2005 20:58:58 +0200, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Le vendredi 21 octobre 2005 ? 20:18:00, dans <4...@g...pl> vous
écriviez :

>Mozna by juz grac w brydza :)
>

>Ewcia

(Z dziadkiem...ja mam po angielsku :PPP )

Pierz, zakamuflowany
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2005-10-21 19:00:53

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 21 octobre 2005 ŕ 20:26:13, dans
<c...@4...com> vous écriviez :

> jest roznica miedzy whisky a whiskey.....to jednak NIE to samo
> :PP

tym bardziej ze pisze sie raczej Jameson, no i to raczej whiskey

Ewcia

--
Niesz

16. Data: 2005-10-21 19:30:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tym bardziej ze pisze sie raczej Jameson, no i to raczej whiskey
>

>Ewcia

Ja to juz mu darowalam :P
tego Jamesona :P

Pierz

K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-10-21 20:29:47

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja moj irish cream robie ze szkockiej ;P bo akurat taka mam w zasobach.
> Rozpuszczam pol tabliczki czekolady 70% w 600 ml smietanki, dodaje 400
> ml 40% whisky, schladzam, czekam tak z tydzien i wypijam ;) Calosc ma
> tak 14-15% ankoholu.
W jakiej śmietance rozpuszczasz tę czekoladę?

Magdalena,
z pustą butelką po baileysie :)

18. Data: 2005-10-21 20:30:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

>Le vendredi 21 octobre 2005 ŕ 20:18:00, dans <4...@g...pl> vous
écriviez :

>Mozna by juz grac w brydza :)

Kartami wyrwanymi z larusa? ;))

Kot

19. Data: 2005-10-21 20:31:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>(Z dziadkiem...ja mam po angielsku :PPP )

Ha !!! A ja teraz bede stawac na kazdym rogu w kazdym miescie i sie
wydzierac: A Pierz ma laruuuuusaaaa !!!! ;PPPP

Kot, z glupawka wieczorna

20. Data: 2005-10-21 20:36:36

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. wrote:

>W jakiej śmietance rozpuszczasz tę czekoladę?

15%, takiej z pudelka, nieukwaszonej.

Kot

Lśniąca skórka chleba - pytanie
jagniecina - prosba o przepis