Scotch Whisky

21. Data: 2005-10-21 20:39:47

Temat: Re: Scotch Whisky
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Najchętniej z gwinta.

Z piersiówki, łyk lub dwa.
;-)
pozdr. Jerzy

22. Data: 2005-10-21 21:19:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djbaj0$je5$1@news.onet.pl>,
"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote:

> Podpisuję się w całej rozciągłości - czysta marnacja trunku.
>
> Do dexta:
> Nie napisałeś, ktora whisky Ci nie smakuje... a to ważne, bo co rodzaj, to
> inny smak - np. jedne ostrzejsze inne łagodniejsze... A próbowałeś może
> whiskey? To też inna bajka... Moim zdaniem jeszcze nie trafiłeś na gatunek,
> który Ci smakuje. Próbuj różne, ale w postaci nieizepsutej czyli bez
> dodatków coli czy pepsi ;)

Może mieszanie coli z whisky psuje whisky, ale za to jakże poprawia colę.

Władysław

23. Data: 2005-10-21 21:19:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@g...pl>, t...@g...pl (Kot)
wrote:

> Moim zdaniem obojetne czy whisky, czy whiskey - i tak jest obrzydliwe,
> bo za malo slodkie ;PP

Nie ma jak whisky sour.

Władysław

24. Data: 2005-10-21 21:20:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djbjkt$2cm$1@nemesis.news.tpi.pl>,
JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Z piersiówki, łyk lub dwa.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

3.

Władysław

25. Data: 2005-10-21 21:25:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ha !!! A ja teraz bede stawac na kazdym rogu w kazdym miescie i sie
>wydzierac: A Pierz ma laruuuuusaaaa !!!! ;PPPP
>
>Kot, z glupawka wieczorna

A to grzech jakis??
Dziecko mi palcem pokazalo w takim antykwariacie na wolnym
powietrzu...i jeszcze sie wahalam - dac 2.50 czy nie :PP

Pierz, bezwstydny
K.T. - starannie opakowana

26. Data: 2005-10-21 21:26:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>3.
>
>W?adys?aw

Stary alkoholik! :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2005-10-21 21:27:11

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mieszanie coli z whisky psuje whisky, ale za to jakże poprawia colę.
>
> Władysław

Hehe, dokładnie, pamiętam jak było z oliwkami góra sałatki i jedna oliwka
pokrajana na cząstki. A teraz góra oliwek i najlepiej nic do tego. Z Whiski
miałam to samo.Niesmakowała za nic.A teraz bez dodatków najlepsza. Ale to
zasługa jednego gościa co pokzał że sama też smaczna

Anet i whiski,niestety gościu od whiski sie ulotnił

28. Data: 2005-10-21 21:29:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Stary alkoholik! :P

Ciszej....

Władysław

29. Data: 2005-10-21 21:31:21

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djbmhb$ctr$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> [...]
> miałam to samo.Niesmakowała za nic.A teraz bez dodatków najlepsza. Ale to
> zasługa jednego gościa co pokzał że sama też smaczna

A ja zawsze w takich sytuacjach przypominam sobie historię o gruszkach z
"Niebieskiego mundurka".

Władysław

30. Data: 2005-10-21 23:46:32

Od: "paranoix" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wg. mnie najtańsza mieszana whiskey jest najlepsza.
piłem 6 letniego HIGHLANDER`a i był świetny, oraz 12letnie świństwo na
litere B (nazwe wyparłem ze swej pamięci) i smakowała jak palona opona ze
sztaplarki w fabryce farmaceutycznej.

Będąc czas jakiś w szkocji zauważyłem właśnie że im tańsze tym lepsze.
Faumous Grouse za 18 fontow za 0.7L masowo sprowadzane do polski to
prawdziwe świństwo przy zwykłej SCOTCH WHISKEY 1L za 8 fontow.

Piłem tam dużo eksperymentów, ale ale 8 letni highlander którego obaliłem
jako pierwszego na moje 20 urodziny był debeściacki.
Jak trafisz na taka whiskey która sie nie da pić normalnie (cutty sark,
grants etc...) pij to poprostu jak ktoś wcześniej napisał z colą i lodem. w
ten sposób wszystko przejdzie przez gardło i da zdrowo po czerepie ;)

Lśniąca skórka chleba - pytanie
jagniecina - prosba o przepis
Kuchnia gazowa czy elektryczna ?
gorąca czekolada