Scotch Whisky

61. Data: 2005-10-24 17:06:33

Temat: Re: Scotch Whisky
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Mow za siebie, kochaniutki - ja jestem mloda i jeszcze jakis czas
> zostane :PPPPP

Przecz z młodymi. Nie wolno ufać nikomu poniżej trzydziestki.

> czyli TYLKO TY sie droczysz, za co bedziesz nabity na pal,
> pardon, butelke (Laphroig lubo Jura moze byc?)

A wypijemy wpierw zawartość?

Władysław

62. Data: 2005-10-24 18:00:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przecz z m?odymi. Nie wolno ufa? nikomu poni?ej trzydziestki.

Nieeee no, AZ taka mloda to ja nie jestem....ale pamietam,
pamietam :)

>A wypijemy wpierw zawarto???
>
>W?adys?aw

Eeeee....a moge tylko patrzec? :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

63. Data: 2005-10-24 18:46:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@4...com>,

> Nieeee no, AZ taka mloda to ja nie jestem....ale pamietam,
> pamietam :)

> Eeeee....a moge tylko patrzec? :)

Bylebyś zafundowała.

Władysław

64. Data: 2005-10-25 08:20:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Ja sie taka wyksztalcona robie przy slubnym, ktory mi co raz to
> jakies swinstwo (pardon) pod nos podtyka i kaze weszyc dymu, mchu
> (i paproci??), torfu oraz jakiegosc morszczynu i innych
> wodorostow...zeby mu zrobic przyjemnosc zachwycam sie :PPP
>
> Pierz, co ronwiez weszyl Islay, Lagavulin (??) i dalej nic :P
> K.T. - starannie opakowana

Bo to sie nie tylko weszy :)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

65. Data: 2005-10-25 18:42:50

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem podziekowc grupie za aktywnosc i za zrozumienie. Pytanie moglo sie
wydawac glupie. Ja dostalem w prezencie kilka butelek na ktore moze moja
inteligencja nie zaslugiwala. Byly to Smugler, Williams's, Johny Walker Red
Label. Bo ktos pytal o marki. Sluchajcie. Ja jestem sportowcem i nikogo nie
namawiam do uzywania alkoholu. Alkohol nikomu nie rozwiazal jego problemu,
ale wielu pomogl, jak byl stosowany w odpowiednim czasie i odpowiedich
ilosciach. To tak dla zrozumienia watku. Dziekuje Kotowi. Probowalem na
rozne sposoby i nie wiedzialem czemu ludzie tak duzo placa za tak bimbrowaty
trunek. Napilem sie z kawa i psmakowalo. Sorry Kot nie tak jak napisales.
Kawa rozpuszczana, cukir lub miod. wychlodzic i dolac do tego 1/4 skotch
whisky. Malo tego. Zdopingowaly mnie wypowiedzi typu: mieszanie tego trunku
to profanacja. Poszedlem dalej. Okazalo sie, ze nie umialem tego pic. A
teraz instrukcja dla starszych niz 18 lat. Whisky nalezy pic w taki sposob
aby nie dolatywala do zoladka. Malymi lyczkami. Nie tak jak kowboje w
Westernach.
Przeczytalem wszystkie watki. Sorry, ze nie wymieniam waszych nickow, osob
ktore mi udzielily odpowiedzi.
Jeszcze raz dzieki za dyskusje. Pewnie zajrze jeszcze na te grupe.

dexth
d...@i...pl

66. Data: 2005-10-25 19:54:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <djlusg$7cp$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"dexth" <d...@i...pl> wrote:

> Chciałem podziekowc grupie za aktywnosc i za zrozumienie.

Mialeś szczęście i trafiłeś na nasz dobry humor.

> [...]
> inteligencja nie zaslugiwala. Byly to Smugler, Williams's, Johny Walker Red

To akurat standardowe mieszanki, dostosowane do przeciętnego gustu.
Świetnie można je też mieszać.

> [...]
> teraz instrukcja dla starszych niz 18 lat. Whisky nalezy pic w taki sposob
> aby nie dolatywala do zoladka. Malymi lyczkami. Nie tak jak kowboje w

Oni raczej nie pijali Scotcha. A i tak najbardziej whisky smakuje z
gwinta.

Władysław

67. Data: 2005-10-25 20:05:50

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Oni raczej nie pijali Scotcha. A i tak najbardziej whisky smakuje z
> gwinta.
Wladyslaw czytalem kilka twoich wypowiedzi na rozne tematy. Uwazam cie za
fajnego faceta. Nawet zwroce sie do ciebie z problemem, bo udzielasz fajne
odpowiedzi. Niestety whisky smakuje wtedy gdy polykamy ja w takich ilosciach
aby nie zdazyla doleciec do zoladka.
Sorry za instrukcje, to jest tylko odpowiedz, a nie naklanianie do

dexth
d...@i...pl

68. Data: 2005-10-25 20:16:28

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nauczysz się.

Mnie sie wydaje ze juz sie nauczylem, a niedlugo bede sie chcial tego
oduczyc

dexth
d...@i...pl

69. Data: 2005-10-25 20:19:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

70. Data: 2005-10-25 23:01:12

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 25 octobre 2005 ? 22:16:28, dans <djm4bp$ppj$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> U?ytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Mnie sie wydaje ze juz sie nauczylem, a niedlugo bede sie chcial tego
> oduczyc

Ponuro patrzysz na szara rzeczywistosc.

Ewcia

--