Sedesy kompaktowe - skutecznosc splukiwania

1. Data: 2004-01-05 15:49:48

Temat: Re: Sedesy kompaktowe - skutecznosc splukiwania
Od: "Bartek" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyżbyś trzymał słonia w domu i nauczył go korzystać w WC?

po co takie ogromne spluczki?
raczej bym sie rozejrzał za lepszą muszlą
czy deską wyposażoną w systemem do mycia sedesu bardzo
wysokim cisnieniem (takimi małymi otworkami leci niewiele wody
a zmywa ciała stałe)

Lux

1. Data: 2004-01-05 19:40:37

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam jednego z modeli Roca - nie pamiętam nazwy. Pod względem
spłukiwania jest świetny. Zazwyczaj wszystko myje się za pierwszym razem,
jeśli nie - wystarczy spłukać powtórnie. Szczota wchodzi do akcji nieczęsto
Co do drożności - nie mam, co prawda, tak bogatych wypróżnień jak murzyni
Bantu, ale nie narzekam - i jak dotąd nie zdarzyło mi się zatkać odpływu.
Mimo, że np. dzieciaki, jak to dzieci - zużywają pół rolki papieru na raz.
Deska jest dość wygodna, ale po kilkunastu minutach lektury uda i tak
drętwieją :)
No i jeszcze jedno - ten kompakt ma świetny wygląd, rózne tam Koła i
Cersanity się chowają.

T.

1. Data: 2004-01-05 20:20:55

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Możesz poprawić zegar w komputerze?

Dziekuję

J.

1. Data: 2004-01-05 21:37:34

Temat: Sedesy kompaktowe - skutecznosc splukiwania
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam informacji na temat sedesów kompaktowych dostępnych obecnie w
sprzedaży. Interesuje mnie jakość spłukiwania - skuteczność oczyszczania
muszli oraz podatność na zatkanie odpływu. Niestety to trzeba sprawdzić
doświadczalnie! Będę wdzięczny za wszelkie opinie użytkowników i uwagi
na ten temat. Co polecacie, a czego się wystrzegać. Czy trafiają się
jeszcze spłuczki o pojemności większej niż 6 litrów? A może są jakieś
rewelacyjne pod tym względem systemy podtynkowe?
Piotr

1. Data: 2004-01-06 00:16:49

Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Jika/Laufen i nie jestem zadowolony, przede wszystkim osadza się nalot bardzo
szybko, więc trzeba często szorować.
Zbiorniki Friatec i te komplety marnie spłukują :-((
W innym mieszkaniu jest Koło i znacznie mniej się osadza, mają lepszą polewę IMHO.
Jeden kompakt płucze tak sobie, za to drugi w parze z Geberitem spływa bardzo ładnie
:-)
JaC

1. Data: 2004-01-06 07:30:50

Od: "MW" <m...@l...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze spłuczki o pojemności większej niż 6 litrów? A może są jakieś
> rewelacyjne pod tym względem systemy podtynkowe?

Co do kompaktów; mam cersanit najtańszy (laguna), jest dobry, oprócz jedne
rzeczy: chlupie po dupie (wada wszystkich kompaktów?)
MW

1. Data: 2004-01-06 16:34:35

Od: "Filo" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jika Lyra też chlupie po dupie. :)

1. Data: 2004-01-06 21:25:12

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to się ciesz - sedes i bidet w jednym :))))
Moja Roca też chlupie - zawsze tak będzie w miskach lejowych. Nie chlupie w
miskach z półką. Rada - nieco papieru wrzucić PRZED - tak, aby od razu nie
zamókł i zamortyzował pierwszy "strzał" :)))

T.

1. Data: 2004-01-06 22:02:23

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to się ciesz - sedes i bidet w jednym :))))
> Moja Roca też chlupie - zawsze tak będzie w miskach lejowych.

Może to kwestia sposobu siadania? Mnie tam ochlupuje niezwykle rzadko,
jedynie w przypadku naprawde wyjątkowych... hmmm... no wiecie ;-)

J.

1. Data: 2004-01-07 06:30:17

Od: "AW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miskach z półką. Rada - nieco papieru wrzucić PRZED - tak, aby od razu nie
> zamókł i zamortyzował pierwszy "strzał" :)))

Nie zawsze. Mam dwa lejowe Koła (każdy inny). Jeden nie chlupie, drugi
często. Typów nie pamiętam, jak ktoś będzie zainteresowany, poszukam w
papierach.
--
Zdrufko
AW

skrzynia? ława? gdzie?
Sedesy kompaktowe z odplywem pionowym (warszawskie)
solidne haki w dziurawce
DVD ELTAX - co sądzicie??
Śmietnik