sex

1. Data: 2003-05-30 08:34:41

Temat: sex
Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

czy związek bez sexu ma szanse?

nie chodzi o to, że nie mogą, ale że uzgodnili że dopiero za jakiś czas, kiedy
przyjdzie odpowiedni czas...

w końcu miłość, bycie razem to nie tylko sex, a może się mylę?

1. Data: 2003-05-30 08:58:06

Temat: Re: sex
Od: " ziemiomorze" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@b...pl napisał(a):

> [...]
kiedy
> przyjdzie odpowiedni czas...
>
> w końcu miłość, bycie razem to nie tylko sex, a może się mylę?

Wg teoretykow milosci, bycie razem opisuje wykres trzech krzywych:
namietnosci, intymnosci i zaangazowania. Namietnosc to nie tylko seks, ale
rowniez wszelkie sprawy zwiazane z bliskoscia cielesna, intymnosc najprosciej
mozna okreslic jako 'czula przyjazn' a zaangazowanie to cale zaplecze
spoleczno - materialne zwiazku (dzieci, psy i koty, wspolni przyjaciele,
wspolny dom i samochod).
Smutne statystyki wskazuja, ze pierwsza krzywa opada najwczesniej, druga - po
7-11 latach, trzecia wzrasta a potem utrzymuje sie na stalym poziomie.
Wiec tak - moze istniec zwiazek bez seksu, czemu nie. Zalezy, co komu
odpowiada.

smutno,
z.

PS Oczywiscie sa zwiazki, ktore przecza statystykom.

1. Data: 2003-05-30 09:32:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> czy związek bez sexu ma szanse?

W latach 50. było takie 'socjalistyczne pytanie'

Czy można zbudować socjalizm w pojedynczym, odosobnionym kraju?

Słonimski odpowiedział:

"Zbudować to może i można ale żyć to lepiej w innym?"

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-05-30 09:58:56

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-30 10:34:48

Temat: Seks [Re: sex]
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-30 10:34, e...@b...pl napisał:
> czy związek bez sexu ma szanse?

Po polsku pisze się "seksu".
Zlituj się nad sobą i uwolnij ze zniewolenia angloszczynami.
Przestań być bezmyślnym niewolnikiem.

> nie chodzi o to, że nie mogą, ale że uzgodnili że dopiero za
> jakiś czas, kiedy przyjdzie odpowiedni czas...
> w końcu miłość, bycie razem to nie tylko sex, a może się mylę?

Mylisz się. Miłość i owszem to nie seks. Natomiast bycie razem u dorosłych,
dojrzałych ludzi, to przede wszystkim seks.
Udany seks to warunek KONIECZNY, choć nie jest to warunek WYSTARCZAJĄCY, do
trwania związku.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-30 10:44:41

Temat: Re: Seks [Re: sex]
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek
<a...@e...net>
bb7c3u$30o$...@n...onet.pl:

> Przestań być bezmyślnym niewolnikiem.

Dlaczego mu źle życzysz?!
(Spróbuj sobie wyobrazić, jak cierpi myślący niewolnik i nie grzesz więcej!)

P.

1. Data: 2003-05-30 11:01:15

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Arek:

> Mylisz się. Miłość i owszem to nie seks. Natomiast bycie razem u dorosłych,
> dojrzałych ludzi, to przede wszystkim seks.

To ja jestem niedojrzała czy niedorosła? Bo u nas bycie razem to nie przede
wszystkim seks.

kohol :)

1. Data: 2003-05-30 11:06:56

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
<k...@p...onet.pl>
5...@n...onet.pl:

> To ja jestem niedojrzała czy niedorosła? Bo u nas bycie razem to nie
> przede wszystkim seks.

Bo Wy jesteście górna półka. Margines ;))

P.

1. Data: 2003-05-30 11:10:46

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> To ja jestem niedojrzała czy niedorosła?

Ty kohol? Nie wiesz? :))

> Bo u nas bycie razem to nie przede wszystkim seks.

Moze masz specyficzne podejscie do spraw m-d? ;)

Czarek

1. Data: 2003-05-30 11:15:32

Od: "Wlodi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kiedy
> przyjdzie odpowiedni czas...
>
> w końcu miłość, bycie razem to nie tylko sex, a może się mylę?

Jeżeli mają po 70 lat, prawdopodobnie tak:)

Grupy Wsparcia - PODSTAWY PRAWNE
debil
KURATOR??????????
seks jest zwierzecy, a mezczyzni to zwierzeta !!!
Słyszeliście coś o samobójstwach w Gliwicach??