Seks po alkoholu

11. Data: 2010-03-22 08:10:41

Temat: Re: Seks po alkoholu
Od: noname <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Alkohol wzmaga grzyba!
> Idź do lekarza z ta grzybicą, bo żyjesz z nią nieświadomie.

Słuchaj naukowcu,
a nie czytałaś jak pisałem, że po samym alkoholu pieczenie nie występuje?
Poza tym mam obecnie 2 jakby niezależne od siebie partnerki,
więc gdyby twoja teoria miała jakieś szanse na prawdopodobieństwo,
to któraś z nich byłaby prawdopodobnie przez jakiś czas 'nieczynna' po
którymś stosunku.
A tak z ciekawości, to jaki to byłby lekarz to tego grzyba?
Dermatolog?

12. Data: 2010-03-22 10:30:10

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"noname" <n...@n...com> wrote in message news:ho78m2$r91$3@news.onet.pl...

> [...]
> którymś stosunku.
> A tak z ciekawości, to jaki to byłby lekarz to tego grzyba?

Dermatolog.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

13. Data: 2010-03-22 10:48:03

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-22 09:10, noname pisze:

> A tak z ciekawości, to jaki to byłby lekarz to tego grzyba?
> Dermatolog?

Idź do dermatologa i urologa.

--
animka

14. Data: 2010-03-22 18:34:12

Od: noname <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Idź do dermatologa i urologa.

A czy orientuje się ktoś, ktoś może już był, czy trzeba będzie u urologa
i dermatologa pokazać go, czy tylko opisać? Pieczenie jest kompletnie w
środku, więc i tak nic z wierzchu nie będzie widać, więc może wystarczy
tylko opisać?

15. Data: 2010-03-22 19:28:18

Od: -- <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 19:34, noname <n...@n...com> wrote:

> [...]
> i dermatologa pokazać go, czy tylko opisać? Pieczenie jest kompletnie w
> środku, więc i tak nic z wierzchu nie będzie widać, więc może wystarczy

uprawiasz seks zwąc go wymijająco "pompowianiem" , a wstydzisz sie
panis/a pokazać lekarzowi?
no rzeczywiści, jeszcze ci twa wątłą psychike zwichnie tym badaniem-
patrzeniem.
litości matko przyrodo!!!

16. Data: 2010-03-22 20:25:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

noname pisze:
> [...]
> w środku (w nim) bardzo silne pieczenie, trwające jeszcze ze 30 minut po
> skorzystaniu z łazienki.
> Bezboleśnie mogę skorzystać z łazienki dopiero po kilku godzinach.
> Problem ten mam od zawsze.
> Nie występuje ani po samym alkoholu, ani po samym seksie,
> tylko w następstwie jednego, a potem drugiego.
> Ostatnio moja partnerka lubi wypić odrobinę wina przez pójściem do łóżka
> i mam problem, który wcześniej ignorowałem, ponieważ był sporadyczny.
> Co to cholera może być?
> Może dałoby radę jakieś pigułki, albo coś?

Czy to znowu Ty, Ender? ;)

Ewa

17. Data: 2010-03-22 21:29:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Poza tym z tego co czytałem, to wcale nie pisał o żadnym pompowaniu,

A czy ja coś pisałam o pompowaniu?

> a raczej wypowiadał się w dość powściągliwy i wyważony sposób.

No i wyłącznie dlatego z Tobą skojarzyłam. ;)

Ewa

18. Data: 2010-03-22 21:52:13

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to całe szczęście, że nie po problemie, czy obszarze jego wystąpienia
> ;-P

No, była jeszcze jedna dodatkowa przesłanka, ale przemilczę.

BTW Może rivanol pomoże? Albo clotrimazol? ;)

Ewa

19. Data: 2010-03-23 10:25:37

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Rivanol albo clotrimazol do środka?
> Chyba nie do końca zrozumiałaś
> o jaki 'obszar' problemu dla noname chodzi ;-)

Ano tak. W takim razie niech noname uda się w końcu do lekarza (ew.
jakiejś lekarki) ze swoimi problemami. ;)

Ewa

20. Data: 2010-03-25 07:16:56

Od: noname <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Araneus Diadematus pisze:

> Użytkownik "noname" <n...@n...com> napisał w wiadomości
>
> Tak sobie luźno pomyślałem...
> Alkohol podnosi ciśnienie. Seks podnosi ciśnienie (wiadomo, wysiłek).
> Sex+alkohol bardzo podnosi ciśnienie.
> Alkohol rozszerza naczynia, sex także poprzez wysiłek, może w tym
> połączeniu następuje tak duże rozszerzenie jakichś wrażliwych naczyń, że
> powoduje to stan zapalny, co w kontakcie z moczem, który ma temperaturę
> conajmniej równą temperaturze ciała, powoduje pieczenie - jak to w
> przypadku miejsca zapalnego, gdzie kontakt czegoś ciepłego powoduje ból
> [...]

Faktycznie rozszerzenie naczyń i ukrwienie jest tutaj powodem.
Z tego co zrozumiałem lekarza, po alkoholu następuje większa penetracja
depozytów z gruczołów stabilizujących nasienie, a potem tego drugiego
czynnika powodującego dyskomfort.
Tak już moja fizjologia i leczenie może polegać jedynie na nie łączeniu
alkoholu i seksu, albo na polubieniu pieczenia i nie marudzeniu.
Czyli tak jak w reklamie Kasi: Kasia z Wojtkiem poszli do łóżka, trochę
piekło, ale pieczenie to taka przyjemność.
Zresztą jak zauważył lekarz, ta właściwość jest u mnie od lat
niezmienna, w żadna stronę. Po prostu mam pecha.

lodowate stopy
Bóle miesiączkowe a brak okresu
Morfologia rocznego bobasa
Energizery a wątroba