Seks z prostytutką a zakażenie HIV

21. Data: 2004-10-20 08:39:20

Temat: Re: Seks z prostytutką a zakażenie HIV
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli jednak prof. Kaczyński wywołuje takie niepochamowane wybuchy
> nienawiści to.. dobra nasza.
> Znaczy to, że ci, którym nie podoba się jego osoba i jego poglądy, a
> zachwyceni są obecnie rządzącymi i obecnymi porządkami (ha,ha:)) są naprawdę
> zaniepokojeni jego popularnością i poważnie się jego boją.

Kotku drogi, dla mnie p. Kaczyński jest luksusową wersją p. Leppera. Ani
jednego ani drugiego nie polubię; drugi przynajmniej mniej się maskuje.
Wredny jestem, z polityków (i parapolityków) to lubię Balcerowicza.

A co do lęku, to jakoś dziwnie go nie odczuwam z powodu popularności p.
Kaczyńskiego.
Czy Zdecydowna Większość Narodu słucha rapu czy disco-polo mnie nie rusza.
Ale nigdy nie przyznam, że rozmaite hiphopy są twórcze i genialne. Ty
najwyraźniej uważasz, że disco polo staje się Sztuką, jeśli na podwórku
dresiarze urządzili koncert na flaszki, cegłę i psa. Osobiście wolę
Bartoka.

Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

22. Data: 2004-10-20 08:55:35

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierniczysz głupoty, ale to tylko i wyłacznie Twoja sprawa.

Nie zgadzam się.
Kolega Paweł pisze sensownie w teorii - bo ma rację, że w ocenie innych
winniśmy kierować się faktami.
Natomiast moim zdaniem błądzi w kwestii oceny tych faktów. Wg. mnie fakty
uzasadniają pogląd, że p. Kaczyński jest ambitnym karierowiczem dążącym za
wszelką cenę do władzy, natomiast Paweł sądzi, że tenże doprowadzi swym
działaniem do likwidacji korupcji, rozbudowy Warszawy i Kraju, ograniczenia
prostytucji itd., a jeśli nawet nie to komuniści są paskudni *), rządzą
fatalnie i każdy będzie lepszy.

*) IMHO faktycznie, paskudni są. Sed ceterum puto, Kaczyński removendus
necesse

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

23. Data: 2004-10-21 20:20:16

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Nie zgadzam się.
> Kolega Paweł pisze sensownie w teorii - bo ma rację, że w ocenie
> innych winniśmy kierować się faktami.

Dzięki i za to,- może Monika postara się przeczytać ze zrozumieniem moją
wypowiedź:)

> Natomiast moim zdaniem błądzi w kwestii oceny tych faktów.

Nie będę chyba kontynuować tej dyskusji, bo jej istota tkwi w tym właśnie
"moim zdaniem" i " wg mnie". A moim zdaniem i wg mnie fakty raczej rokują
optymistycznie co do jakości i efektów rządów prof. Kaczyńskiego,-
przywoływane przez Krzysztofa wg niego negatywne zdarzenia pokazują raczej,
że Prof. Kaczyński jest sprawnym politykiem, który licząc sie z realiami
demokracji potrafi uzywać sprawnie narzędzi socjotechnicznych niezbędnych w
polityce.
Bo cóż nam z nawet najlepszego, idealistycznego polityka, który potrafiłby
przekonac do swoich idei tylko najwyzej członków najbliższej rodziny:)

> [...]
> Ani jednego ani drugiego nie polubię; drugi przynajmniej mniej się
> maskuje. Wredny jestem, z polityków (i parapolityków) to lubię

I ta miłośc do Balcerowicza ostatecznie zniechęca mnie do dyskusji.
Zazwyczaj jego wielbiciele to są ludzie potrafiący myśleć tylko kalkami
wtłoczonymi im przez niektóre media, złośliwie czasem opisywane jako media
robione przez półinteligentów dla cwierćinteligentów, ale za to szczerze
wierzący , że myślą samodzielnie i że są solą tej ziemi.
A sami nigdy się nie zastanawiali np nad tym, jak to się stało, że pod
rządami ekonomicznymi tegoż Balcerowicza, przecież po oddłużeniu Polski w
89 i 90r. dług publiczny naszego kraju wynosi obecnie niespełna 120 mld
USD!! I że ŻADNE jego prognozy ekonomiczne NIGDY dotychczas nie sprawdziły
się.

> A co do lęku, to jakoś dziwnie go nie odczuwam z powodu popularności
> p. Kaczyńskiego.

Każdy, kto przeczytał poprzednią histeryczną tyradę doszedł chyba do
przeciwnego wniosku:)

> [...]
> genialne. Ty najwyraźniej uważasz, że disco polo staje się Sztuką,
> jeśli na podwórku dresiarze urządzili koncert na flaszki, cegłę i

Nie lubię Bartoka:). Ale to nie znaczy, że kocham disco-polo,- stosujesz b.
prymitywna demagogię, mająca na celu odpowiednie zaetykietowanie adwersarza.

> [...]
> komuniści są paskudni *), rządzą fatalnie i każdy będzie lepszy.
>
> *) IMHO faktycznie, paskudni są. Sed ceterum puto, Kaczyński

Podobno: " powiedz mi, kim są twoi wrogowie, a powiem ci, kim jesteś"
I to też jest jakiś argument za prof. Kaczyńskim. Że np. tak go "nie kocha"
Wachowski.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

24. Data: 2004-10-22 08:11:30

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę chyba kontynuować tej dyskusji, bo jej istota tkwi w tym właśnie
> "moim zdaniem" i " wg mnie".

Zgodziłbym się na eot, a nawet eof (jak pisał Nieodżałowany Expierd), ale w
nastroju jestem bojowym a zawodowo jestem przyzwyczajony mieć _ostatnie_
słowo.
Użycie sformułowania IMHO i podobnych jest, u Ciebie pewnie też w pierwszym
rzędzie zwrotem retorycznym, by dla adwersarza być miłym i zaznaczyć zdrowy
samokrytycyzm mówcy.

> A moim zdaniem i wg mnie fakty raczej rokują
> optymistycznie co do jakości i efektów rządów prof. Kaczyńskiego,-
> (...) Prof. Kaczyński jest sprawnym politykiem (...)

Że jest sprawnym politykiem to się zgodzę. Tyle, że moim zdaniem jest to
sprawność dla samej sprawności, pożądanie władzy dla samej władzy (cel
główny - dojść do władzy i utrzymać się przy niej, cel poboczny - uzyskać z
tej władzy maksimum korzyści).

> I ta miłośc do Balcerowicza ostatecznie zniechęca mnie do dyskusji.

Miłość to może za dużo, ale mój drogi, pamiętasz może co działo się w
Polsce w latach '80? I co się zmieniło przez ostatnie 15 lat? <demagogia>
Wiem, jako Prawdziwy Prawicowiec wspomnisz pewnie bezrobocie,
rozwarstwienie dochodów, wzrost ubóstwa i upadek PeGieeRów.
</demagogia>; nie jest to jednak przypadkiem wynik tego, wstrzymano
prywatyzację, reformę strefy publicznej? @) Stało się tak między innymi
dlatego że post-solidarnościowa 'prawica' zajęła się przepychankami,
wojnami na górze i na dole, pewna że władza będzie należała do niej przez
wiele dziesiątków lat i że pogrobowcy PZPR się już nie podniosą. A
przodowali wtedy pp. Kaczyńscy, Wałęsa #) i Wachowski. Z aktywnych
politycznie zostali nam ...

> [...]
> robione przez półinteligentów dla cwierćinteligentów *), ale za to szczerze
> wierzący , że myślą samodzielnie i że są solą tej ziemi.

Możesz wymienić te media z nazwy? Ciekawy jestem. Wyborczą daruj sobie.

> [...]
> rządami ekonomicznymi tegoż Balcerowicza, przecież po oddłużeniu Polski w
> 89 i 90r. dług publiczny naszego kraju wynosi obecnie niespełna 120 mld

Patrz wyżej.

> Każdy, kto przeczytał poprzednią histeryczną tyradę doszedł chyba do
> przeciwnego wniosku:)

Psychologu wybitny! Niechęć i antypatia może rodzić się z lęku, ale nie
każda niechęć jest produktem mechanizmów obronnych osobowości. <demagogia>
"Franek nie chce pożyczyć stówki bo odczuwa lęk przed bliskością z drugim
człowiekiem". Zadziwiająco głębokie. </damagogia>

> Nie lubię Bartoka:). Ale to nie znaczy, że kocham disco-polo,- stosujesz b.
> prymitywna demagogię, mająca na celu odpowiednie zaetykietowanie adwersarza.

Spróbuj posłuchać ;-). ++)
A to była przypowieść. NB Tobie też etykietowanie wychodzi znakomicie.
Możemy sobie ręce podać. Czymże było sugerowanie, że ponieważ nie lubię p.
Kaczyńskiego to jestem z pewnością niedobitym członkiem KPP, wspólnikiem
Che Guevary i agentem Chomsky'ego?

> Podobno: " powiedz mi, kim są twoi wrogowie, a powiem ci, kim jesteś"
> I to też jest jakiś argument za prof. Kaczyńskim. Że np. tak go "nie kocha"
> Wachowski.

Znowu demagogia, jak już sobie wytykamy. Więc <demagogia> jeśli osiadujący
10 lat Franek powiedział 'Wojtek słusznie siedzi bo to zbir i morderca', to
Wojtek winien być natychmiast zwolniony? </demagogia> To że dwa szuje %)
się nie lubią, nie znaczy że muszę któregoś wybrać do noszenia na rękach.

Ale użyjmy tej Twojej ulubionej argumentacji. <demagogia> Balcerowicza tak
nie lubisz. Kto zaczyna każdą wypowiedź od 'Balcerowicz musi odejść'?
Samoobrona nasza kochana. Kto nienawidzi Balcerowicza jak niepodległości
Ukrainy i niemieckich pieniędzy? LPR z Rydzykiem. Kto przez połowę kadencji
zgrzytał na niezależność banku centralnego? SLD.
A więc musisz być równocześnie członkiem SLD, Samoobrony i LPR. I z
pewnością całymi nocami słuchasz Radia Maryja. </demagogia>
Oj mam nadzieję że ;-).

przypisy:

++)
Moim zdaniem powszechna niechęć do nowszej (niż mniej więcej połowa XIXw)
muzyki wynika u nas z tego że się nie próbuje słuchać. Kupiłem kwartety z
DG (Hungarian String Quartet), są olśniewające. Podobnie jest z malarstwem,
ale w odróżnieniu od płyt, które kupić można, przyzwoitej sztuki w
współczesnej w Polsce (może poza Łodzią) jest jak na lekarstwo.

*)
Pamiętasz Młynarskiego?

#)
NB jedna z tragiczniejszych postaci najnowszej historii. Jaki jest to każdy
widzi, ale prawie całkowicie zmarnowaliśmy (nie powiem, sam się do tego
przyczynił) rewelacyjne godło promocyjne.

%)
Dla Twojej osobistej przyjemności, czy wiesz, że 'szuj' pochodzi z rdzenia
oznaczającego 'lewy' ?

@)
poczwórny plan Buzka był spóźniony, niekonsekwentny, i nie ograniczył
wydatków

--
Krzysiek, EBP
Jednoznacznie można odpowiedzieć tylko na nieciekawe pytania

25. Data: 2004-10-22 10:06:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Oct 2004 10:11:30 +0200, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Zgodziłbym się na eot, a nawet eof (jak pisał Nieodżałowany Expierd), ale w
> nastroju jestem bojowym a zawodowo jestem przyzwyczajony mieć _ostatnie_
> słowo.

ROTFL:):):) Serdeczne dzięki za poprawienie humoru w piątek:)

Szkoda, ze na prhn nie zrozumieją... Ale może przejdzie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

26. Data: 2004-12-06 20:31:39

Od: "Kris" <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopie jak mogles z 19 latka???????!!!!!!!!

27. Data: 2004-12-06 20:43:10

Od: "Cheater!!!" <Cheater!!!@Gdzies.W.Pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Kris podszywający się pod maila E...@w...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> chlopie jak mogles z 19 latka???????!!!!!!!!

mpzesz rozwinac mysl? ;)

--
Pzdr
Cheater!!!