Re: Sen

1. Data: 1999-12-23 06:59:20

Temat: Re: Sen
Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karen <E...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:83p7c2$vfa$...@m...amu.edu.pl...

> Ja też.

Pewnie tamten nie wie, co to jest Internet.

g_HUNT

1. Data: 1999-12-23 07:44:45

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "g_HUNT" <g...@p...com> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Pewnie tamten nie wie, co to jest Internet.

Pol roku mam stale lacze - ja juz sie nudze..
BTW To musi byc okropne - nie moc spac :(

pzdr.

Bartek
--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." , Roy Batty, Blade Runner, 1982

1. Data: 1999-12-23 21:36:25

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pol roku mam stale lacze - ja juz sie nudze..
Postaram sie Ciebie zrozumiec, znudzic sie internetem, ale ja??????
Nieeeee....
> BTW To musi byc okropne - nie moc spac :(
Dlaczego? Tyle czasu sie marnuje podczas snu.
pa
spider.

Re: kto zawinil?
Re: jjjjjJak bardzo zle jointy wplywaja na mnie?
Odp: z kim..?
Odp: z kim..?
Odp: z kim..?