Re: Sensy i nonsensy

Data: 2006-01-21 13:46:15
Temat: Re: Sensy i nonsensy
Od: "patix" <n...@w...pl>

Użytkownik "AlekS" <aloiz@bez_tego.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dqt9u5$s3f$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik patix napisał(a):

..
> Nie zawsze odrzucenie stereotypu na manowce prowadzi.

no nie wiem :)))
u mnie w szkole - kiedy pisałem wynik zadania
nie podając wzoru - zawsze były zgrzyty :))

> Poradź mu coś [gratis], zachowaj się niestereotypowo.;-)

ja mu już radziłem ,nie raz , by zaczął myśleć

ale on zaprzecza temu ,że myślenie istnieje i
wszystko wskazuje na to iż sądzi,że
mały (krótki) wzór/algorytm ma mało mądrości - ale taki
naprawdę długi wzór to musi być naprawdę mądry.
Jak jeszcze z przodu doda parę kawntyfikatorów/procesorów
to świat pada na kolana.

pozdrawiam
patix