Gdzie się wykastrować?

1. Data: 2006-01-15 22:14:34

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqei0a$f9e$1@news.onet.pl...

> Chciałbym się wykastrować ze względów ideologicznych oraz utylitarnych
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem). Chciałbym
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania, ja
> naprawdę chciałbym uzyskać pomoc lekarską w tym względzie. Jakie są
> zalety, a jakie skutki uboczne kastracji (fizjologiczne i psychiczne)?
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

swego czasu oferowal to zakon skopców

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-01-15 22:40:14

Od: "ghostrider" <g...@a...kick-ass.O_R_G> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

jak chcesz to ja cie wykastruje :>

owiniesz sobie jaja grzejnikiem do herbaty a ja wlacze prad...

ghostrider

4. Data: 2006-01-15 22:41:13

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytać o adresy gabinetów, w których wykonuje się taki zabieg. Jaka
> jest jego cena? Proszę o poważne potraktowanie tego pytania,

To ja zupełnie serio: najpierw obgadaj to z psychiatrą. Skoro "cierpisz
wiosną i latem", to włąsnie psychiatra Ci pomoże i zastanowi się wspólnie z
Tobą, jak temu cierpieniu ulzyć.
O.

5. Data: 2006-01-15 22:46:17

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Wilczyński<s...@w...pl>

> [...]
> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany. Czy dobrą alternatywą jest
> kastracja chemiczna? Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

W Polsce to podobno zabronione.
Go west or do it yourself, young man :)

Paff
--
Geoff Huish, 26, told fellow boozers at a local pub in Caerphilly, South
Wales, "if Wales wins, I'll cut my balls off." So they did. And HE did.

6. Data: 2006-01-15 22:48:55

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> writes:

> W Polsce to podobno zabronione.

Oooo ciekawe!
A czemuż to?
Ja bym na przykład kastrował recydywę, coby patologii nie rozmażać :)

jimmij
--
I come from the Land Of Imagination

7. Data: 2006-01-15 23:31:30

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 15 Jan 2006 23:48:55 +0100 jimmij <j...@j...jj> wyśle
<r...@j...jj> zawierający:

> Ja bym na przykład kastrował recydywę, coby patologii nie rozmażać :)

nadawaliby się za to do testowania leków, albo nawet zabiegów
inwazyjnych. możnaby również wprowadzić usługi dla zdecydowanych
na samobójstwo, albo nawet agencję pośrednictwa. podobnie z adopcją,
przecież można sprywatyzować domy dziecka - nic nie ma za darmo,
będzie można inwestować np. w chirurgię plastyczną, albo nawet
naukę manier, a może i eksport się trafi

8. Data: 2006-01-16 00:46:30

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> inwazyjnych. możnaby również wprowadzić usługi dla zdecydowanych
> na samobójstwo, albo nawet agencję pośrednictwa...
a w tychże stopniowo zbudować mocne działy marketingu
i wypromować z czasem samobójstwo jako cool sposób na coś tam.

9. Data: 2006-01-16 08:01:05

Od: "Paulina Frydrych" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:rhwacdxrtt4.fsf@jj.jj,
niejaki(a): jimmij z adresu <j...@j...jj> napisał(a):

> Oooo ciekawe!
> A czemuż to?
> Ja bym na przykład kastrował recydywę, coby patologii nie rozmażać :)

Znam przypadek pedofila, który prosił o kastrację. W oficjalnym piśmie
napisał, że obawia się, że po wyjściu z więzienia wróci do pedofilskich
praktyk. Nie chciał a bał się, że to będzie silniejsze od niego.
Niestety, zgody nie dostał.

--
Paulina Frydrych
http://www.toksycznirodzice.nzn.pl/forum

10. Data: 2006-01-16 11:19:20

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

W ogrodniczym kupujesz siekierkę a w spożywczym coś na znieczulenie i
narkozę. Ewentualnie możesz obrobić jakąś dentystkę z płynów
znieczulających ampułkach;] Strzykawki są bez recepty.

No, a tak powąznie to jakiego rodzaju to cierpienie ? ;]
> (po to, żeby mniej cierpieć, zwłaszcza wiosną i latem)

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna