Problem życiowy - krótkie

1. Data: 2006-01-15 19:32:28

Temat: Problem życiowy - krótkie
Od: "Adaś" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
mężczyzną ?

2. Data: 2006-01-15 19:41:15

Temat: Re: Problem życiowy - krótkie
Od: zielsko <zielsko_p@wywal_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-01-2006 o 20:32:28 Adaś <C...@p...fm> napisał:

> Cze??
> Czy jest mo?liwy szcz??liwy zwi?zek miedzy prost? kobiet? a inteligentnym

A prosta kobieta nie może być inteligenta? A inteligenty facet nir może
być prosty?
Jeśli dobrze zrozumiałem Twoje pytanie ( ma się praktykę w odczytywaniu
fusów )
to róznica w wykształceniu może stanowić problem w związku. Ale
podkreślam: może.

Ustaw sobie czytnik.
--
Paweł Zioło

3. Data: 2006-01-15 19:42:24

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adaś napisał:
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

To zależy kto czego oczekuje od związku z kobietą?
Jak górnolotnych rozważań to raczej nie, ale jak ciepła, bliskości,
życzliwości, dobrego seksu itd. itp. to tak.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net

4. Data: 2006-01-15 23:47:49

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaś" <C...@p...fm> napisał w wiadomości
> Cześć
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

Tak samo jak między prostym mężczyzną a inteligentną kobietą.
Jeżeli dwoje ludzi się kocha to nie ma dla nich żadnych barier ani wiekowych
ani wykszatłcenia.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

5. Data: 2006-01-16 05:06:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaś; <dqe82m$3f8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Cześć
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

No już nie bądź taki skromny. ;)))

Flyer

6. Data: 2006-01-16 08:09:38

Od: "bogdan no" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

Niestety tylko teoretycznie, w praktyce - czyli w życiu nie jest
możliwy 'szczęśliwy związek' między takimi skrajnościami (ewentualne wyjątki
oczywiście potwierdzą regułę).

pzdr
bogdan

7. Data: 2006-01-16 15:36:00

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaś wrote w news://news.ipartners.pl:119/dqe82m$3f8$1@nemesis.ne
ws.tpi.pl

> Cześć
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

Heh, ciężka sprawa, trzeba by spytać jakiegoś inteligentnego mężczyznę.

pozdrawiam
vonBraun

8. Data: 2006-01-17 21:35:21

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaś" <C...@p...fm> napisał w wiadomości
> Cześć
> Czy jest możliwy szczęśliwy związek miedzy prostą kobietą a inteligentnym
> mężczyzną ?

Tak, wtedy jest to możliwe. Tylko gdy sytuacja jest odwrotna - kobieta jest
inteligentna i ma wyższe wykształcenie - wtedy dopiero zaczynają się
prawdziwe problemy. Ciekawe dlaczego tak jest? :) Męska chęć dominacji? :)
Nietoperek

9. Data: 2006-01-18 10:25:50

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paula<p...@o...pl>

> [...]
> kobieta jest inteligentna i ma wyższe wykształcenie - wtedy dopiero
> zaczynają się prawdziwe problemy. Ciekawe dlaczego tak jest? :) Męska

Natura światów, męskiego i żeńskiego, w tym różne umiejscowienie i waga
związku w obu tych światach?

Paff
--
"Wcześniej Sahara będzie ogrodem kwitnącym, niż Zyta Gilowska socjalistką."
- Rokita

10. Data: 2006-01-18 15:21:01

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Paula<p...@o...pl>

> Natura światów, męskiego i żeńskiego, w tym różne umiejscowienie i waga
> związku w obu tych światach?

No cóż... pójdę na ugodę i powiem, że obie wersje są prawdopodobne :)
Tylko bardzo ostatnio zastanawia mnie, dlaczego naprawdę inteligentne,
wartościowe i wcale nie brzydkie dziewczyny są wciąż same i nie udaje im się
stworzyć z nikim stałego związku. Znam jeden taki szczególny przypadek :
kobieta niesamowicie oryginalna (w pozytywnym znaczeniu tego słowa), o
fascynujących zainteresowaniach i poglądach, "młoda duchem", inteligentna,
wykształcona (ma magistra z 2 fakultetów) towarzyska i całkiem ładna (nie
jest przepiękna, ale ma uroczą burzę loków :)), otwarta na innych, a z
żadnym partnerem nie udało jej się zbudować nic stabilnego i wciąż jest
sama. Dlatego, że nie chciała faceta, który by jej nie dorównywał? Czy może
z tego powodu, że żaden facet nie chciał z nią być, gdyż czuł się przy niej
gorszy, płytszy, głupszy, bardziej pospolity? Nie potrafił zaakceptować
tego, że ona jest i zawsze będzie lepsza, mądrzejsza, ciekawsza od niego?
Nietoperek

Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna