[OT] pilotaż do pracy mgr

1. Data: 2006-01-15 12:17:51

Temat: [OT] pilotaż do pracy mgr
Od: "Uka P." <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Z góry przepraszam za offtopikowanie, ale potrzebuję Waszej pomocy :-)
Studiuję psychologię na UW i obecnie przeprowadzam badania pilotażowe do
mojej pracy mgr. Bardzo będę wdzięczna, jeśli poświęcicie kilka minut na
odpowiedź na dwa pytania. :-)

http://www.coris.com.pl/pilotaz/

Uka P.

2. Data: 2006-01-15 12:41:19

Temat: Re: [OT] pilotaż do pracy mgr
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Studiuję psychologię na UW i obecnie przeprowadzam badania pilotażowe do
> mojej pracy mgr. Bardzo będę wdzięczna, jeśli poświęcicie kilka minut na

Jasne, jezeli tylko sie da to zawsze chetnie pomoge :)

> Pozdrawiam,

Pozdrawiam Mateusz

3. Data: 2006-01-15 13:52:08

Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y napisał(a):

> Jasne, jezeli tylko sie da to zawsze chetnie pomoge :)

ode mnie tez poszlo conieco

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

Psychologia kliniczna