Sephora - chwalę

1. Data: 2003-08-06 15:09:01

Temat: Sephora - chwalę
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnia "wycieczka" do Sephory miała byc czysto krajoznawcza, z
wykorzystaniem narządu węchu, co by znaleźć fajne nowe perfumy, a potem
spokojnie je zakupic na lotnisku. Własciwie nic nie znalazłam... no moze
interesujący jest nowy zapach T. Mugglera - Cologne, czycos w tym guście,
bardzo swiezy, taki wiosenny...

Ale w ramach nie wracania z pustymi rękoma zakupiłam:
- błyszczyk Sephory - minibille. tak troche z sentymentu, bo przypominał
mi te pierwsze sprzed lat jakie miałam - w płynie, w szklanej buteleczce z
kulką na koncu. Zapachów do wyboru - chyba z 15, ja wybrałam framboise, i
mysle ze to dobry wybór, bo oprocz zapachu (baaaaaardzo długo sie
utrzymuje) jest i delikatny kolor ( a niby nie powinno byc, bo jak w takim
razie wygląda ten w kolorze niebieskim?!). Swietnie nabłyszcza - zarowno
nałozony sam, jak i nałozony na pomadke. Trwałosc... no trwałosc typowo
błyszkowa dla błyszczykow transparentnych. Kosztuje 17 zł.

- no i okazało sie ze poczwórne cienie Sephory tez są bardzo bardzo fajne.
Swietnie sie trzymają bez bazy Art Deco. W kazdym zestawie sa i cienbei
matowe, i perłowe, i z delikatnym brokatem. Ja ma te w wersji lila i w
wersji brąz. Te w wersji lila mają naprawde obłednie dobrane kolory...
prawie prawie dorównują moim niezastąpionym cieniom Diora sprzed lat
(zestawie pięciu) w tej kolorystyce. Od tamtego czasu nie udało mi sie
trafic na takie fajne zestawienie, az do teraz :) Zestaw kosztuje 40 zł.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-06 20:21:56

Temat: Re: Sephora - chwal
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w

> [...]
przypominał
> mi te pierwsze sprzed lat jakie miałam - w płynie, w szklanej

Dzieki za opinie :-) Jak go zobaczylam, to pomyslalam, ze chyba nie
bedzie dobry, taki tandetny sie wydawal - pewnie przez to
"sentymentalne" opakowanie :-) Ale przyznam, ze nie wachalam :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-07 13:25:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 22:21:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia* skreślił te oto słowa:

> Dzieki za opinie :-) Jak go zobaczylam, to pomyslalam, ze chyba nie
> bedzie dobry, taki tandetny sie wydawal - pewnie przez to
> "sentymentalne" opakowanie :-) Ale przyznam, ze nie wachalam :-)

Błyszczyk jak błyszczyk, ale zapach i smak rewelacyjne. I cudnie błyszcza
usta po nim, tyle ze nie prognozuje mu wielkiej wydajnosci, bo bardzo
trwały nie jest :)

1. Data: 2003-08-07 14:10:04

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

błyszcza
> usta po nim, tyle ze nie prognozuje mu wielkiej wydajnosci, bo

Oj, nie kus, nie kus - po co mi kolejny blyszczyk? Hmmm, pojde tylko
zobaczyc, jak wygladaja :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-07 14:20:39

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia"
> Oj, nie kus, nie kus - po co mi kolejny blyszczyk? Hmmm, pojde tylko
> zobaczyc, jak wygladaja :-)
Potrafisz tak? ;-)
Asia

1. Data: 2003-08-07 14:22:46

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Potrafisz tak? ;-)

Nie, oszukuje sama siebie :-) Na szczescie nie mam Sephory pod nosem
:-) A na blyszczyki ostatnio łasa jestem - nie moja wina, ze tyle ich
wypuszczaja :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-08 17:08:31

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:12jliml9lmnq.dlg@Lia.pyry.net...
> nie prognozuje mu wielkiej wydajnosci

I dobrze. Ja kupilam jakis czas temu, ale juz praktycznie sie konczy.
Ale co tam, nie byl drogi :-)
Pozdr,
Szwedka

soczewki + tusz do rzes (...jaki?)