soczewki + tusz do rzes (...jaki?)

1. Data: 2003-08-06 14:27:22

Temat: soczewki + tusz do rzes (...jaki?)
Od: "Basia Marczak" <b...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Nosze soczewki kontaktowe i chcialabym sprawic sobie jakis porzadny tusz do
rzes. Poza tym mam dosyc wrazliwe oczy. Jesli ktos dokonal juz podobnego i
udanego zakupu badz zna jakis produkt godny polecenia to bardzo prosze o
informacje. Z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-08-06 15:28:12

Temat: Re: soczewki + tusz do rzes (...jaki?)
Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Marczak" <b...@j...net> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Basia
>

> Nosze soczewki kontaktowe od jakis 3 lat. Na poczatku sadzilam, ze ma
jakies znaczenie wybor tuszu do rzes. Latalam, szukalam hypoalergicznych,
ale w rezultacie kupilam tylko jeden. Teraz uzywam np Maybelline Lash
Expansion, wczesniej Pierre Rane, Loreal i wiele innych. Wszystkie te tusze
byly "normalne" i nic zlego z soczewkami mi sie nie dzialo. Uwazam, ze o ile
tusz sie nie kruszy na rzesach to nie ma zadnych przeciwskazan. Czesto
maluje oczy kredka od wewnatrz (nie wiem czy to dobrze okreslilam) i
soczewka nawet mi sie nie brudzi, chociaz mowi sie, ze intensywny makijaz
przy kontaktach sa niewskazane.
No,ale to moje wlasne doswiadczenia. Mam nadzieje, ze za bardzo nie
zbladzilam z tematu.

Pozdrawiam

P.S. A jeśli mam Ci polecić dobry tusz to właśnie w.w. Maybelline. Naprawde
super, a kosztuje 29zl

1. Data: 2003-08-06 16:55:20

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NATALIA" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zbladzilam z tematu.
>
> Pozdrawiam
>
> P.S. A jeśli mam Ci polecić dobry tusz to właśnie w.w. Maybelline.

Ja mialam podobne doswiadczenia. A ze nigdy nie wiadomo jak sie bedzie
zachowywal tusz (czy sie bedzie kruszyl) to kupuje zawsze wodoodporne i mam
pewnosc ze nic mi sie nie rozmaze i nie dostanie do oka.

pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-08-06 17:12:19

Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udanego zakupu badz zna jakis produkt godny polecenia  to bardzo prosze o

Ja rowniez nosze soczewki i uzywam tuszu RIMMEL- ENDLESS Length & Lift. Tusz
ten jest polecany dla osob noszacych szkla kontaktowe. Jes trwaly, nie
rozmazuje i nie kruszy sie.Z czystym sumieniem moge go polecic (a naleze do
bardzo wybrednych hihihi).
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-06 19:13:21

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Marczak" <b...@j...net> napisała
> [...]
> udanego zakupu badz zna jakis produkt godny polecenia to bardzo prosze o

Tez nosze kontakty i mam wrazliwe oczka. Uzywam MaxFactora 2000C i nigdy nie
mialam zadnych problemow :)

1. Data: 2003-08-06 23:24:57

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Marczak" <b...@j...net> napisała
> do

Tez nosze kontakty i uzywalam wiekszosci z tych tuszow ktore tu byly
omawiane zaden mi sie nie sprawdzi lw eksrymalnych warunkach (praca od rana
do poznej nocy) z wyjatkiem ISADORY takiego w srebrnym kwadratowym
opakowaniu jest napisane na nim ze do kontaktow. Polecam

Izis_

1. Data: 2003-08-07 11:42:24

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udanego zakupu badz zna jakis produkt godny polecenia to bardzo prosze o

Ja tez od paru dobrych lat nosze soczewki i nigdy nie mialam problemu z
wyborem tuszu do rzes. Nie suzkalam tez zadnych specjalnych, takie po prostu
normalne tusze co wszystkie smiertelniczki uzywaja, loreale, meybelliny,
maxfactory i ostatno avony. Zaden nie podraznil ani nie uczulil mnie.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-11 07:12:19

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Roche Possay ma tusze specjalnie dla wrazliwych oczu: wydłużający,
pogrubiający, naturalny, i "efekt sztucznych rzęs"

tusz do rzes - czy można wymienic?
kosmetyki KORANA
Jak czesto pedicure?
kosmetyki cristhine