Sępienie - pierwsze koty za płoty

61. Data: 2004-12-11 20:49:12

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za pło ty
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak Ci tez sie hosty nie podobaja, to z tej radosci wspolodczuwania
moge
> Ci sniezyce sprezentowac, chcesz?

A mnie pomimo że uwielbiam funkie też odpalisz trochę śnieżyczek ???

Serdecznie Miłka

62. Data: 2004-12-11 20:58:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553623264
>
> Sliczny i wdzięczny można wysadzać do gruntu ,super roślinka na
> uzupełnienia:-}

Bardzo mi się przyda bo w "roku kreta" robiłam nowe nasadzenia i
starałam się sadzić nie zagęsto, więc zanim się brać rozrośnie to będą gołe
placki ;-)

Serdecznie Miłka

63. Data: 2004-12-11 21:00:28

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> :-).

> Gruntowych ?

Uwzięli się na mnie. A paczki będziecie mi przysyłać???
Myślicie, że w kratce będzie mi do twarzy? :-)

Z pozdrowieniami, Maria

64. Data: 2004-12-11 21:07:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, cały czas pamiętam o dyptamie białym dla Ciebie, ale ciągle
spóźniam się ze złapaniem nasion a wokół był trawnik i raczej na nim nie
wykiełkuje :-(
Teraz go przesadziłam w nowe miejsce na gołej glebie, moze coś się w
końcu z niego urodzi, bo myślę że sie nie obrazi o to przesadzanie. Myślę że
nawet tego nie zauważy, bo już brałam go na śpiocha ;-)

Serdecznie Miłka

65. Data: 2004-12-11 21:20:47

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cpfnfp$sas$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Uwzięli się na mnie. A paczki będziecie mi przysyłać???
> Myślicie, że w kratce będzie mi do twarzy? :-)

No zaraz.
To własnoręcznie rozmnożone jest nielegalne ?

Pozdrawiam
Teresa

66. Data: 2004-12-11 21:28:22

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zgłaszam zapotrzebowanie na szczawik w niewielkiej ilości.
> W donicy będzie rósł ?
>
> Pozdrawiam
> Teresa
>
>Będzie,ja akurat sadzę w koszu jak widać:-}

http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553623264

Pozdrawiam TeresaR

67. Data: 2004-12-11 21:40:20

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mam, ale sadziłam jesienią, więc nie wiem nawet jak przezimuje.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Tylko raz widziałam ją w ogródku /działkowym/ kilka lat temu.Chodziłam
tamtą drogą codziennie,żeby spotkać właścicieli.Pewnego dnia spotkałam..
nowych gospodarzy,którzy w tym miejscu z zapałem od rana ryli pod
pikny trawniczek.I po ptokach.
Jeśli nabyłaś swoją drogą kupna /takie rzeczy sie tu zdarzają :)/
to może pamiętasz,gdzie...

Pozdrawiam, Lilka

68. Data: 2004-12-11 22:47:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jestem zainteresowana Hyzopem.
> W zamian mogę zaoferować; Owsik bulwkowy,rumianka japońska,liatrie
> lila,trytoma ,kopytnik pospolity, veronika ,zawilce japońskie,wielosiły
> błękitne,i inne

Hyzopu mam pełno :)

Pozdrawiam
Kaśka

69. Data: 2004-12-11 22:56:38

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam
> Kaśka

Kasiu Ty masz takie ilości roślinek, że ciężko spamiętać:-}}
Wiesz teraz dopiero skojarzyłam, że widziałam nawet w Twojej galerii
,{sklerolitus niebolitus}

Pozdrawiam TeresaR

70. Data: 2004-12-12 06:49:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No zaraz.
> To własnoręcznie rozmnożone jest nielegalne ?

Wszystkie storczyki w Polsce są pod ścisłą ochroną.
Zawiłości całej ustawy nie czuję się na siłach tu wyjaśniać.

Z pozdrowieniami, Maria

nomen omen oman:)
niusy
Statut Sępa Ogrodowego (bardzo długie)