Sępienie - pierwsze koty za płoty

91. Data: 2004-12-13 14:19:47

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za pło ty
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in news:20f6.000000ec.41bd82f1
@newsgate.onet.pl:

> Czy zielsko o nazwie Herbertia umie zimować w ogrodzie
> czy należy wykopać.

Raczej chyba wykopac, bo jest ze stref 7-10. Ale u Ciebie takie nieziemskie
rzeczy zimuja, ze wlasciwie to nie wiem :-)
Aha, info dla coniektorych specyficznych - to dane literaturowe, nie
uprawialam osobiscie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

92. Data: 2004-12-13 14:32:51

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moni" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szukalem obuwika, pierwsza oferte, ktora znalazlem to byly sadzonki okolo
130zl.
> Nawet jesli bylaby oferta 50% lepsza to i tak 65 zl za dwa listki i
kwiatek,
> ktore oklada sie przez tydzien w roku to za duzo:-)

A to już kwestia własnych wyborów i upodobań. Nie ma obowiązku kupowania.
Widzę, że nie jesteś chyba w temacie i nie zdajesz sobie sprawy, ile
kosztują niektóre storczyki, także epifityczne :-).
Cypripedium możesz zobaczyć np. tutaj:
http://www.wildbulbs.com/

Z pozdrowieniami, Maria

93. Data: 2004-12-13 14:57:23

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzę, że nie jesteś chyba w temacie i nie zdajesz sobie sprawy, ile
> kosztują niektóre storczyki, także epifityczne :-).

Jakze sie ciesze, ze storczyki mnie nie wziely.

moni

94. Data: 2004-12-13 15:05:05

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> 130zl.

> Jasne że za dużo. Za tą cenę możesz sprowadzić ze Stenów cebulę
> lilii , najnowszą odmianę. Masz kwiaty naprzeciw nosa, nie trzeba
> schylać się do oglądania, kwitną dwa tygodnie.

Widzisz Mirek, to działa w obie strony :-).
Ja za lilię mogę dać 5 zł. Jeśli będę bardzo rozrzutna, to mogę dać 10 zł,
ale nie więcej :-).

Z pozdrowieniami, Maria

95. Data: 2004-12-13 15:07:45

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakze sie ciesze, ze storczyki mnie nie wziely.

Nie ciesz się, nie ciesz. Każdy ma swojego konika. Ty pewnie też i nie chcę
wiedzieć, ile Cię kosztuje :-).

Z pozdrowieniami, Maria

96. Data: 2004-12-13 15:51:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz Mirek, to działa w obie strony :-).
> Ja za lilię mogę dać 5 zł. Jeśli będę bardzo rozrzutna, to mogę dać 10 zł,
> ale nie więcej :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

To tyle co ja mogę dać za storczyka domowego. Za cebulę mogę
dać dużo więcej, o ile nadaje się do krzyżówek.
A wogóle co to za ceny teraz, coto za kolekcjonerstwo kiedy
wszystko można kupić.
Jak zaczynałem z liliami, najtańsza kosztowała tyle co 50 paczek
sportów, czyli 150 zł.Najdroższa Casablanca była po 2000zł.
A teraz problem, zapłacić 20 paczek fajek za obuwika...
Pozdrowienia. Mirzan

97. Data: 2004-12-13 17:20:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja śnieżyczek nie rozdaje, ino śnieżyce, to co insze. To co ty chcesz?
> :-)
> Śnieżyc kilka cebul odpalić mogę :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jeśli to jest to co zaprezentowane na zdjęciach to bardzo chętnie albo
jeszcze bardziej :-)

http://www.gartendatenbank.de/pflanzen/leucojum/a001
.htm
http://www.boga.ruhr-uni-bochum.de/html/Leucojum_ver
num_Foto.html

Serdecznie Miłka

98. Data: 2004-12-13 21:00:24

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> [...]

[...]
> Jak zaczynałem z liliami, najtańsza kosztowała tyle co 50 paczek
> sportów, czyli 150 zł.Najdroższa Casablanca była po 2000zł.
> A teraz problem, zapłacić 20 paczek fajek za obuwika...

Powiedzcie to Bogusławowi :-).

Choć z drugiej strony, jakby kto wiózł transport takich pierwiosnków z
Chin/Nepalu to pewnie zastawiłbym ostatnią koszulę by się załapać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był raz pewien pan w Pernambuko,
Który jaja swe krył pod peruką

99. Data: 2004-12-13 21:18:54

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w wiadomości

> Choć z drugiej strony, jakby kto wiózł transport takich pierwiosnków z
> Chin/Nepalu to pewnie zastawiłbym ostatnią koszulę by się załapać :)

Znowu ogladales "Primule" , ale ja tez :-)
I nie spotkałam jeszcze w sprzedazy zadnych nasion pierwiosnkow.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

100. Data: 2004-12-13 21:25:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Dec 2004 22:18:54 +0100, Wiesia Karpowicz napisał(a):

> Znowu ogladales "Primule" , ale ja tez :-)
> I nie spotkałam jeszcze w sprzedazy zadnych nasion pierwiosnkow.

Przypomnijcie się wiosną.
Mam pod drodze do pracy sklep, gdzie jest duży wybór nasion.
Praktycznie prawie cały katalog Legutki.
Pierwiosnki tez bywają.

Pozdrawiam
Marta

nomen omen oman:)