Sępienie - pierwsze koty za płoty

11. Data: 2004-12-09 18:50:16

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za płoty
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    PS.: Mogę podzielić się kępą przywrotnika drobnego Alchemilla pumila.
>
> Uważaj na to zielsko, ono ma właściwość przywracania utraconego
dziewictwa.Nie narób komuś kłopotów.
Pozdrowienia . Mirzan

12. Data: 2004-12-09 20:13:11

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ubiegając się o tytuł super sępa
nie będę się rozdrabniał i powiem tak:
Przyjmę WSZYSTKIE roślinki jakie Wam zbywają,
działka ma jeszcze dużo wolnego miejsca.
Koszty przesyłki oczywiście pokrywam.
Adres podam na priv.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

13. Data: 2004-12-09 20:25:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubiegając się o tytuł super sępa (...)
> Przyjmę WSZYSTKIE roślinki jakie Wam zbywają (...)

Trzymam za Ciebie kciuki Jacku ... Kielce pany !!!

;-))))

Serdecznie Miłka

14. Data: 2004-12-09 20:41:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2004 21:13:11 +0100, Jacek napisał(a):

> Ubiegając się o tytuł super sępa
> nie będę się rozdrabniał i powiem tak:
> Przyjmę WSZYSTKIE roślinki jakie Wam zbywają,
> działka ma jeszcze dużo wolnego miejsca.
> Koszty przesyłki oczywiście pokrywam.

Skoro przyjmiesz wszystkie zbywajace, hmm... grusza może być?
Ale pocztą to się jej wysłać nie da:D
Musisz osobiście odebrać, przy okazji jakieś inne roślinki się znajdą:)

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2004-12-09 21:02:40

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro przyjmiesz wszystkie zbywajace, hmm... grusza może być?

Jasne, ale tylko nasionka (;-))))

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

16. Data: 2004-12-09 21:05:06

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymam za Ciebie kciuki Jacku ... Kielce pany !!!
>
> ;-))))

Dzięki Miłko!!
Ciebie osobiście odwiedzę by coś jeszcze wysępić!!
hihi.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

17. Data: 2004-12-09 22:24:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale pocztą to się jej wysłać nie da:D
> Musisz osobiście odebrać, przy okazji jakieś inne roślinki się znajdą:)

Stacji PKP nie ma w Twojej dziurze ?

Pozdrawia poza koleją boletus

18. Data: 2004-12-09 22:29:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

nie na kazdej stacji PKP jest spedycja towarowa
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

19. Data: 2004-12-09 23:27:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2004 23:24:55 +0100, boletus napisał(a):

> Stacji PKP nie ma w Twojej dziurze ?

Jest, ale od dłuższego czasu nie przyjmują przesyłek towarowych.

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2004-12-10 08:43:21

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli się ktoś pisze na mikołajki a nie ma nic do zaoferowania co by
> Szanowna Koleżanka chciała ???
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Mogę podzielić się kępą przywrotnika drobnego Alchemilla pumila.

Czesc,

Jesli nic nie masz to albo jestes super sepem albo mozesz miec te mikolajki za free.

Podaj tylko adres na priva.

Pozdrawiam.

moni.

nomen omen oman:)