Sępienie - pierwsze koty za płoty

51. Data: 2004-12-11 12:56:58

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za płoty
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:7d17.00000308.41bab35d@newsgate.onet.pl...

> [...]
:-).

> Jeśli masz na myśli gruntowa storczyki, to pozwól , że ustawię się
> w kolejce.

:-). Gruntowe trzymam w ogrodzie ( no, może poza dwoma wyjątkami), ale masz
rację, powinnam napisać jasno, że chodzi o epifity. A Tobie to aż strach coś
zaproponować, bo prędko się okazuje, że masz to coś i w dodatku pstrolistne
:-). Pamiętam o Tobie.

>Czy udało Ci się rozmnożyć gruntowe storczyki z nasion?
> Robiłem próby, nic nie wyszło.

Mam znajomego, który z dużym powodzeniem rozmnaża z nasion storczki
epifityczne, natomiast twierdzi, że z gruntowymi ta sztuka całkiem mu nie
wychodzi. Ja natomiast nie mam warunków, żeby się w to bawić. Można zamówić
siewki i sprowadzić. Jeśli Cię to interesuje, to dam znać przed kolejnym
importem.

Z pozdrowieniami, Maria

52. Data: 2004-12-11 15:20:17

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby ktoś potrzebował szczawika Deppego i krokosmii, to niech zgłasza

Ja zgłaszam zapotrzebowanie.

--
Pozdrawiam J Walewski

53. Data: 2004-12-11 15:21:20

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Nie ma obawy! Może przez weekend uporządkuję notatki:-)
> Jakby ktoś potrzebował szczawika Deppego i krokosmii, to niech zgłasza
> zapotrzebowanie:-D

Witam!
Jeśli to jeszcze możliwe, to też chętnie zgłoszę zapotrzebowanie na
krokosmię :) Śliczna roślina.
tylko proszę o informację kiedy się mam przypomnieć.

Pozdrawiam
Anna Idzik

54. Data: 2004-12-11 15:25:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siewki i sprowadzić. Jeśli Cię to interesuje, to dam znać przed kolejnym

Chętnie jeszcze raz spróbuję siewu gruntowych.Chocież już nie bardzo
wierzę w powodzenie.Zaczekam na wiadoności od Ciebie.
Pozdrawiam. Mirek

55. Data: 2004-12-11 16:03:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai <aniai@go2_usun_to.pl> wrote in news:cpcgij$7qe$1@inews.gazeta.pl:

> Może poza hostami- no nie podobają mi się i już.

O!
O!
O!
Bratnia dusza :-D
Jak miło :-D
To jak Ci tez sie hosty nie podobaja, to z tej radosci wspolodczuwania moge
Ci sniezyce sprezentowac, chcesz? :-) Do tych Twoich choler :-)
Popatrz
http://www.gartendatenbank.de/pflanzen/leucojum/a001
.htm
http://www.boga.ruhr-uni-bochum.de/html/Leucojum_ver
num_Foto.html
Pozdrowienia - Ewa Sz.

56. Data: 2004-12-11 16:37:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai@go2_usun_to.pl> napisał w wiadomości

| Jeśli to jeszcze możliwe, to też chętnie zgłoszę zapotrzebowanie na
| krokosmię :) Śliczna roślina.
| tylko proszę o informację kiedy się mam przypomnieć.

Gdzieś w marcu/kwietniu będę się pozbywać nadmiarów;-)

Pozdrawiam, Basia.

57. Data: 2004-12-11 16:44:44

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak Ci tez sie hosty nie podobaja, to z tej radosci wspolodczuwania moge
> Ci sniezyce sprezentowac, chcesz? :-) Do tych Twoich choler :-)
> [...]

A czy Ktoś ze Stowarzyszenia SO ma śnieżycę letnią?
Kiedys nawet mignęła mi w ofercie jakiegoś sklepu /szkółki?/,ale nie
zapisałam i nie mogę znależć.Ale od czego Rok Sepa...

Pozdrawiam,Lilka

58. Data: 2004-12-11 19:05:33

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> A czy Ktoś ze Stowarzyszenia SO ma śnieżycę letnią?

Mam, ale sadziłam jesienią, więc nie wiem nawet jak przezimuje.

Z pozdrowieniami, Maria

59. Data: 2004-12-11 20:38:22

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pachnie miodem. A może coś z ziół?? Hyzopu mam całą długą grządkę.
> Kwitnie długo i pięknie, a ile owadów do tego idzie... I jeszcze trochę
> innych pospolitych roślin :)
> To ja bardzo proszę żeby się zastanowić i dać znać.

Jestem zainteresowana Hyzopem.
W zamian mogę zaoferować; Owsik bulwkowy,rumianka japońska,liatrie
lila,trytoma ,kopytnik pospolity, veronika ,zawilce japońskie,wielosiły
błękitne,i inne

http://fotogalerie.pl/ludzie/teresar

Pozdrawiam sępiąca TeresaR

60. Data: 2004-12-11 20:43:39

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> A szczawik Deppego jak wygląda ???

Miłka

http://fotogalerie.pl/fotka/2439891096553623264

Sliczny i wdzięczny można wysadzać do gruntu ,super roślinka na
uzupełnienia:-}

Pozdrawiam TeresaR

nomen omen oman:)
niusy