Sępienie - pierwsze koty za płoty

71. Data: 2004-12-12 08:03:46

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za pło ty
Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> A mnie pomimo że uwielbiam funkie też odpalisz trochę śnieżyczek ???

Z miłą chęcią... ale nie aż mam tyle... chyba. Zobaczę co się wiosną
okaże- bo co roku inna ilość i w trochę innym miejscu wyłazi. Rozmnożyć
tego własnymi ręcami mi się nie udało, więc tylko 3-4 kępki samorosnące
mam.
Zapisać- zapiszę- jak wystarczy- to wiosną dam znać i przyślesz adres.
Ale obiecać naprawdę nie mogę :(

> Serdecznie Miłka

Pozdrawiam
Ania I.

72. Data: 2004-12-12 08:48:52

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai napisał(a):

> [...]
> mam.
> Zapisać- zapiszę- jak wystarczy- to wiosną dam znać i przyślesz adres.

Tfu- coś mi się pomyrdło- bo całe życie słyszałam śnieżyczka-
przebiśnieg i myślałam że to do mnie.
Przepraszam jak zamieszania narobiłam.

pozdrawiam
Ania I.

73. Data: 2004-12-12 08:56:50

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):

> To jak Ci tez sie hosty nie podobaja, to z tej radosci wspolodczuwania moge
> Ci sniezyce sprezentowac, chcesz? :-) Do tych Twoich choler :-)
> Popatrz
> http://www.gartendatenbank.de/pflanzen/leucojum/a001
.htm
> http://www.boga.ruhr-uni-bochum.de/html/Leucojum_ver
num_Foto.html
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Chcem :)
Tylko proszę mi napisać kiedy mam się przypomnieć :)
Hm...w życiu tyle nie sepiłam co w ciągu ostatnich kilku dni przez ten
wątek. Ale jesteście. Aż mi dziwnie...

Pozdrawiam
Ania I.

74. Data: 2004-12-12 11:07:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi się przyda bo w "roku kreta"
> robiłam nowe

> nasadzenia

> Serdecznie Miłka

Na pal ?

Pozdrawia boletus

75. Data: 2004-12-12 11:11:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo już brałam go na śpiocha ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Kogo ? ;-)

Pozdrawia boletus

76. Data: 2004-12-12 11:47:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

| Zgłaszam zapotrzebowanie na szczawik w niewielkiej ilości.
| W donicy będzie rósł ?

Będzie:-)

Pozdrawiam, Basia.

77. Data: 2004-12-12 11:49:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

| Sliczny i wdzięczny można wysadzać do gruntu ,super roślinka na
| uzupełnienia:-}

Nie wtedy, jak się ma tego kilkanaście mb:-(

Pozdrawiam, Basia.

78. Data: 2004-12-12 20:43:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Jeśli nabyłaś swoją drogą kupna /takie rzeczy sie tu zdarzają :)/
> to może pamiętasz,gdzie...

Jeśli mnie pamięć nie myli, to przywiozłam z Krakowa.

Z pozdrowieniami, Maria

79. Data: 2004-12-13 07:33:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote in news:cpfghh$riq$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam, ale sadziłam jesienią, więc nie wiem nawet jak przezimuje.

Zimuje dobrze, kwitnie ladnie, tylko jest denerwujaca, bo zawsze u mnie
wylazi na zime.. teraz ma juz jakies 3-5 cm wys., znaczy liscie, i zawsze
sie boje, ze ktoregos razu w koncu wezmie i zmarznie..
Zobaczymy, ile jej na wiosne bedzie, znaczy ile cebul przybyszowych sie
ujawni :-)
A cebulki kupowalam w Kwiatonie, jeszcze w tym starym, chlip, ale w nowym
jesienia tego roku tez byly.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

80. Data: 2004-12-13 07:38:55

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in news:cpfmog$om9$1@nemesis.news.tpi.pl:

> moge
>
> A mnie pomimo że uwielbiam funkie też odpalisz trochę śnieżyczek ???

Ale ja sniezyczek nie rozdaje, ino sniezyce, to co insze. To co ty chcesz?
:-)
Sniezyc kilka cebul odpalic moge :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

nomen omen oman:)