Serdecznie dziękuję za przepisy na kruszonkę!

1. Data: 2002-04-25 13:13:27

Temat: Serdecznie dziękuję za przepisy na kruszonkę!
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skorzystałam na razie na początek z przepisu Wkn i w końcu mi wyszła!!! Wielkie
dzięki! Teraz będę non stop chyba robić drożdżówkę - mąż będzie zachwycony! :)
Dzięki!!!
P.S. Inne przepisy również przetestuję.

1. Data: 2002-04-25 13:17:34

Temat: Re: Serdecznie dziękuję za przepisy na kruszonkę!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
Wielkie
> dzięki! Teraz będę non stop chyba robić drożdżówkę - mąż będzie

polecamy się na przyszłość. To niezawodna grupa, na pewno przytyjesz, hihhi
:) Testuj, testuj! My tu nic innego nie robimy.

Wkn kombinująca jakieś dziwne naleśniki

1. Data: 2002-04-25 13:35:39

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> polecamy się na przyszłość. To niezawodna grupa, na pewno przytyjesz, hihhi
> :) Testuj, testuj! My tu nic innego nie robimy.

To o testowaniu czy tyciu?;-)Bo mnie jeszcze ominelo,ale pracuje nad
tym..;-))(mowie o tyciu,bo testuje namietnie;-)

> Wkn kombinująca jakieś dziwne naleśniki

Tib,kombinujaca jakies dziwne niewiemco ze straszliwie zamrozonymi
ozorkami

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

Pizza inaczej
Flamandzina (P)
Tunczyk w stanie surowym
Kawałki Wędzonego Łososia - co z nim zrobić?
surowka przy grilu?