Serum oczyszczajace - co sie z tym robi?

1. Data: 2003-09-19 06:48:33

Temat: Serum oczyszczajace - co sie z tym robi?
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie banalne pytanie, ale jak się używa "serum oczyszczającego"? Do
czego to w ogóle jest? Czy to coś takiego jak mleczko kosmetyczne do
zmywania makijażu?
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-21 17:10:49

Temat: Re: Serum oczyszczajace - co sie z tym robi?
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Seva <a...@...sygnaturce> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@o...tat.sat...
> Pewnie banalne pytanie, ale jak się używa "serum oczyszczającego"? Do
> czego to w ogóle jest? Czy to coś takiego jak mleczko kosmetyczne do
> zmywania makijażu?

A do czego ma byc to serum? I co jest napisane na pudelku?
=====
annaM

1. Data: 2003-09-21 18:56:17

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Pewnie banalne pytanie, ale jak się używa "serum oczyszczającego"? Do
> czego to w ogóle jest? Czy to coś takiego jak mleczko kosmetyczne do
> zmywania makijażu?

jaka firma i jaka dokładna nazwa preparatu.?

1. Data: 2003-09-22 05:16:08

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <j...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> jaka firma i jaka dokładna nazwa preparatu.?

Efektima. Serum oczyszczające z serii Formuła Piękna.

1. Data: 2003-09-22 05:50:10

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> A do czego ma byc to serum? I co jest napisane na pudelku?

Nie mam pudełka, co nie znaczy, że nie było. A czy było tam coś napisane,
niestety nie wiem.

1. Data: 2003-09-22 14:14:02

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Efektima. Serum oczyszczające z serii Formuła Piękna.

info ze str. www: "Specjalne serum, które ułatwia prawidłowe złuszczanie
martwych komórek naskórka. Odświeża skórę, intensywnie ją nawilża
i wygładza. Dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym serum poprawia
koloryt skóry, rozjaśnia ją i nadaje blasku. Staje się ona gładsza i
wyraźnie zmiękczona. Lepiej
i szybciej przyswaja składniki aktywne zawarte w innych stosowanych
kosmetykach."

jak dla mnie, to wygląda na preparat z kwasami do nakładania pod inny krem,
ale głowy nie dam- musiałabym zajrzeć do składu.

1. Data: 2003-09-22 15:10:52

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:bkn07d$ohs$...@i...gazeta.pl...

> [...]
em,
> ale głowy nie dam- musiałabym zajrzeć do składu.

To ja teraz swoje trzy grosze. Serum to najczesciej mocny kosmetyk , zaleca
sie go uzywac jako kuracji ( czyli jedno opakowanie i koniec) lub w sytuac
jach kryzysowych ( np. po nieprzespanej nocy) . Do stosowania na codzien t
ylko dla cery dojrzalej.
=====
annaM

1. Data: 2003-09-23 07:46:13