plamy po krostkach

1. Data: 2003-09-18 15:51:44

Temat: plamy po krostkach
Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie. Na ramieniu mam plamy od wyciskania krostek. Myslalam, ze
z czasem znikna tymczasem minelo kilka miesiecy, a one wciaz sa. Chcialabym
je jakos zlikwidowac. Czy znacie moze jakies balsamy lub masci, ktore
pomoglyby mi z tym problemem?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Nat

1. Data: 2003-09-18 18:05:43

Temat: Re: plamy po krostkach
Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja na jakies zaczerwienienia po krostkach , pryszczach itp stosuje
TORMENTIOL on zmniejsza zaczerwienienie i sam w swoim kolorze jest dosyc
''cielisty'' z tym ze jest tlusty i nadaje sie tylko na noc - na swierze
blizny i zaczerwienienia jest ok , nie wiem jak poradzi sobie z Twoimi - bo
masz juz je jak piszesz dluzej
powodzenia!:)

1. Data: 2003-09-18 18:20:04

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nat wrote:
> [...]
> wciaz sa. Chcialabym je jakos zlikwidowac. Czy znacie moze jakies
> balsamy lub masci, ktore pomoglyby mi z tym problemem?

A próbowałaś peelingu? Różne środki złuszczające powinny pomóc. Dobrze
byłoby też opalić skórę, żeby wyrównać koloryt. Wiem, że na rynku są też
różne maseczki rozjaśniające, więc może warto spróbować? Ogórek i cytryna
mają podobne właściwości.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-18 18:52:31

Temat: Re: plamy po krostkach [ot]
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anja napisał/a w news:bkcrub$t0p$1@absinth.dialog.net.pl:

> ja na jakies zaczerwienienia po krostkach , pryszczach itp stosuje
> [dziab]

Cześć, pewnie piszesz swoje pierwsze posty, w związku z tym bardzo
Cię proszę, zapoznaj się z netykietą
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html i faq pru
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html.

A tak przede wszystkim to odpisuj POD cytatem i usuwaj to, do czego
się nie odnosisz oraz podpis (nick) przedpiścy.

--
mips

1. Data: 2003-09-18 20:32:53

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chcialabym
> je jakos zlikwidowac. Czy znacie moze jakies balsamy lub masci, ktore

Poczytaj sobie watki na wizaz.pl na temat leczenia przebarwien pozapalnych
np.:
http://tinyurl.com/nuxc
http://tinyurl.com/nuxq

1. Data: 2003-09-18 20:41:54

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie. Na ramieniu mam plamy od wyciskania krostek. Myslalam,
ze
> z czasem znikna tymczasem minelo kilka miesiecy, a one wciaz sa.

jest taki krem : acne - derm, na recepte , likwiduje przebarwienia powstale
po tradziku

vika

1. Data: 2003-09-19 09:33:16

Temat: Odp: plamy po krostkach
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

a czy te Twoje plamy sa jasne (tzn jasniejsze niz skora) czy ciemne?

Ania

biały jelen - jakie efekty?
"Szalone Nożyczki" we Wrocławiu
"Szalone Nożyczki" we Wrocławiu