Serwerek - anonymous

1. Data: 2002-06-06 14:07:29

Temat: Serwerek - anonymous
Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Mam nadzieje, ze teraz sie troche wyjasni :)

Przepraszam, ze tak bez uprzedzenia, ale wczoraj przed pojsciem spac
wylaczylam do serwerka dostep na uzytkownika anonimowego. Zwiazane jest to
ze zbyt szerokim rozpowszechnieniem sie serwerka na calym swiecie i prawami
autorskimi. W tym przypadku taki rozglos nie jest wskazany, poniewaz
wyniknac z tego moga co najwyzej problemy. Dlatego od teraz dostęp będzie
tylko i wylacznie na konto, a byc możz jeszcze konto bedzie przypisane do
danego IP - czyli jeżeli podacie dane swojego konta komuœ innemu, to nie
uda mu sie polaczyc. Ta druga rzecz to dopiero w przyszlosci, no a wszystko
to tylko dla bezpieczenstwa :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-06 15:07:47

Temat: Re: Serwerek - anonymous
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za uprzedzenie i ciesze sie że zdązyłam przed zmianami zaznajomic sie
z nim,No ale teraz mam już swoje konto więc tym bardziej sie cieszę.rozumiem
twoje obawy
Pozdrawiam Kasia (Rzeszów)
..

1. Data: 2002-06-06 18:32:14

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> danego IP - czyli jeżeli podacie dane swojego konta komuś innemu, to nie
> uda mu sie polaczyc. Ta druga rzecz to dopiero w przyszlosci, no a

I slusznie. Juz dawno sobie myslalam, ze my nie calkiem legalnie dzialamy,
wprawdzie wymieniamy sie wzorami w celach prywatnych, a nie komercyjnych,
ale...
Dla mnie to wcale nie bedzie wygodne, bo moj provider co rusz zmienia mi IP,
nie informujac mnie o tym, ale ze wszystkim można bedzie sobie poradzic.
:)))

Pozdrawiam serdecznie - Anka + Bigos

1. Data: 2002-06-07 01:44:57

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ado9o2$6h4$...@n...onet.pl...
> Juz dawno sobie myslalam, ze my nie calkiem legalnie dzialamy,

Tak pomyslalas? Naprawde? Dlaczego? Skad wzial Ci sie taki pomysl?
;-))))))))))))))))

przekomarzajaca sie Ilonka
(cos mam taki humor ostatnio zaczepno-cyniczny)

1. Data: 2002-06-07 06:27:06

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jun 2002 14:07:29 +0000 (UTC), n...@p...fm (Monga)
wrote:

> [...]
>uda mu sie polaczyc. Ta druga rzecz to dopiero w przyszlosci, no a wszystko

Moniko!

To jak ja bidn sierotka moge teraz scianac wzorki od Ciebie?? Mam
katalogi do 19.05. Wlasnie chcialam te pozniejsze. Ja mam wolne zlacze
wiec robie tak ze raz na tydzien ide do kolegi ze stalym zlaczem i on
sciaa mi hurtem kilka katalogow, wypala na plyte i ja juz na swoim
pudle przegladam co ladne i co sie przyda. Nie musze tlumaczyc
przeciez ile czasu sciaaloby sie te 100 Mb przez modem!!!

pozdrawiam i wyczekuje na odpowiedz Hanna Deirdre K. :-)

1. Data: 2002-06-07 06:28:04

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> ;-))))))))))))))))
>
> przekomarzajaca sie Ilonka
> (cos mam taki humor ostatnio zaczepno-cyniczny)

a tak na powaanie, to zastanawiam sie czy ta wymiana ( oczywiscie jestem za
haslami itd na serwerze ) jest tak naprawde nielegalna, no a gdybysmy sie
wymieniali poprostu gazetami? skanujecie drogie Panie gazety, no bo trudno
zeby z Krakowa jechac do Gdanska i sie wymieniac, wiec przez internet
latwiej, ale to nadal tylko wymiana gazet, a gdy jedna sasiadka pozycza wzor
drugiej to tez jest przestepstwo? ja sie na prawie nie znam ale wydaje mi
sie, ze chyba faktycznie jesli to nie do celow komercyjnych to nikt sie nie
moze przyczepic. CHYBA

pozdrawiam grzesiek

(pedzacy zarejestrowac prace w dziekanacie)

1. Data: 2002-06-07 06:28:17

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>uda mu sie polaczyc. Ta druga rzecz to dopiero w przyszlosci, no a wszystko

aha, wlasnie sie probnie podlaczylam do Ciebie i widze tylko katalog
test z jednym plikiem txt. Ratunku!!!!!

Hanna Deirdre

1. Data: 2002-06-07 06:31:23

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> aha, wlasnie sie probnie podlaczylam do Ciebie i widze tylko katalog
> test z jednym plikiem txt. Ratunku!!!!!
>
> Hanna Deirdre

zdaje sie ze jestes, z poznania, a o ile pamietam to chyba bylo pare osob z
poznania, mysle ze dogadasz sie z nimi i napewno chetnie udostepnia Ci
wzorki albo lacze.
pozdrawiam grzesiek

lublin/krakow/gorlice

1. Data: 2002-06-07 06:41:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>moze przyczepic. CHYBA
>
>pozdrawiam grzesiek
>
>(pedzacy zarejestrowac prace w dziekanacie)

co iinego jak sie obraca tym samym egzemplarzem. powielanie bez
zgody to tego, no wlasnie etc.... poza tym do celow
niekomercyjnych tez jest ograniczenie, np z gazety 15% mozna
bezplatnie powielic. rozdac powielenia nie mozna...usilowalam to
obejsc, w robocie, ale sie nie udalo.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-07 07:11:43

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| moze przyczepic. CHYBA
|
| pozdrawiam grzesiek
|
| (pedzacy zarejestrowac prace w dziekanacie)

Witam,
spójrzcie na stronę Ellen Maurer-Stroch. Udostępnia mnóstwo darmowych
wzorów, ale informacja (kolorowa) głosi, że nie można tych wzorków
umieszczać bez jej zgody na innych stronach internetowych. Na serwerze
Moniki pojawiają się parę razy schematy tej autorki - może się dowiedziała?
;-)))
Tak samo prasa zastrzega sobie wszelkie prawa do publikowanych materiałów.
Wymiana czasopism, skanowanie, kserowanie itp. było i będzie nadal źródłem
wymiany wzorów. Tylko może róbmy to ciszej, na priv. A do stron z ciekawymi
wzorami podawajmy linki na grupie. Ostatnio zresztą dzieje się tak coraz
częściej i, przynajmniej ja, to sobie chwalę, bo jeżeli można w ten sposób
uzyskać wzory, to nie zapakowujmy serwera Moniki dublowanymi schematami. No
i poza tym: nie narażajmy Moniki na nieprzyjemności, wszak mamy Jej
cokolwiek do zawdzięczenia!!!
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam serdecznie.
Iwona (Wrocław)