Serwis Tefala

1. Data: 2002-08-02 06:46:46

Temat: Serwis Tefala
Od: "Archie01" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przepraszam, ale moze ktos wie gdzie w Warszaiw jest serwis Tefala.
Mam do wymiany obudowe w zelazku Aquagliss 60 po upadku i nie wiem gdzie to
moge zrobic i czy to sie oplaca.
Dzieki,
Arek

1. Data: 2002-08-02 07:56:06

Temat: Re: Serwis Tefala
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Archie01 wrote:

> [...]
>
> Przepraszam, ale moze ktos wie gdzie w Warszaiw jest serwis Tefala.
> Mam do wymiany obudowe w zelazku Aquagliss 60 po upadku i nie wiem gdzie to

Na ulicy Anielewicza (Muranów) jest napewno serwis, który ma części
Tefala. Niestety nie pamiętam numeru ulicy (tylko tamtędy czasami
przejeżdzam).
Jadąc od Jana Pawła w strone Andersa jest to przy pierwszym
skrzyżowaniu, po lewej stronie.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-08-02 12:28:14

Od: "Archie01" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki
Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:3D4A3B16.7060503@poczta.onet.pl...

> [...]
> przejeżdzam).
> Jadąc od Jana Pawła w strone Andersa jest to przy pierwszym

Click czy nie click
Re: zawiasy do kabiny prysznicowej
Bojler Ariston
narzedzia bosch
kuchenka gazowo-elektryczna czy elektryczna