Siatka na okno

1. Data: 2001-08-03 07:44:05

Temat: Siatka na okno
Od: z...@p...onet.pl (Artur 'Zmechu' Prokopiuk) szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Gdzie w Warszawie można kupić siatkę plastikową na okno przeciwko
wszelakiej maści komarom, pszczołom i muszkom?
Swego czasu widziałem w reklamówkach któregoś supermarketu gotowe
panele (siatka+ramka) do włożenia w ramę okna, ale to było dawno temu a
pamięć mam dobrą, ale krótką :-) Ew. siatkę "na metry", kiedyś słyszałem ze
można takie cudo dostać w sklepie metalowym.

Z góry dzięki!

Pozdrawiam
Artur
--
http://bios.help.pl
-> Medżik DiscoPolo Mejker: http://zmechu.republika.pl/mdpm/

1. Data: 2001-08-03 08:58:37

Temat: Re: Siatka na okno
Od: s...@h...pl (Malgorzata Lewicka) szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Artur 'Zmechu' Prokopiuk :
> Gdzie w Warszawie można kupić siatkę plastikową na okno przeciwko
> wszelakiej maści komarom, pszczołom i muszkom?

A chociażby w Praktikerze. Byłam tam kupować siatkę antykocią
na okno, obsługa po prostu odcina ze szpuli wybrany wzór i żądaną
długość siatki.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka ----- s...@i...nom.pl -----
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2001-08-03 09:39:10

Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> można takie cudo dostać w sklepie metalowym.

Pozdrawiam Jarek

1. Data: 2001-08-03 09:41:17

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Warszawie można kupić siatkę plastikową na okno przeciwko
> wszelakiej maści komarom, pszczołom i muszkom?
> [...]

Hej.

Nie powiem gdzie, ale powiem jaka :) Moze to i zaskakujace, ale polecam
siatke w kolorze... czarnym! Pare lat temu, sciagnelismy gdzies z plota
ulotke od kolesi, ktorzy zakladali siatki robione na wymiar. Przyszli i
demonstrowali przykladowe ramki z siatka. Biala byla widoczna jak cholera.
Niemal swiecila. A czarna jest taka, ze moim gosciom zdazalo sie wpadac w
nia, kiedy wychodzili na balkon zapali :) Niestety, firma, ktora to robila
zmienila adres i urwal mi sie kontakt. A szkoda, ostatnio sie
przeprowadzalem i siatki trza bylo robic. Tamte byly leciutkie, zdejmowane
jednym ruchem reki (bez dodatkowych narzedzi) i do tego solidne. I jak mowie
solidne, to wlasnie to mam na mysli - wspinaly mi sie po nich dwie kotki
przez ladnych pare lat i zadnej krzywdy siatkom nie uczynily. A te, ktore
mam teraz zostaly wyrwane z ramki (drzwi balkonowe) po 3 dniach od
zalozenia...

Pozdrawiam i powodzenia :)

-Piotr

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl

1. Data: 2001-08-03 14:13:36

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> napisał w
wiadomości news:9kdrmm$7rp$1@news.tpi.pl...
> Nie powiem gdzie, ale powiem jaka :) Moze to i zaskakujace, ale polecam
> siatke w kolorze... czarnym!

Czarną do samodzielnego montażu i na stelażach widziałam i kupiłam w OBI.
Domowym sposobem, jak w krajach południowych, można zainstalować gęstą
firankę np. na całe drzwi balkonowe. Ale musi jej być bardzo dużo!

Krysia
GG 1197748

1. Data: 2001-08-06 20:01:22

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Domowym sposobem, jak w krajach południowych, można zainstalować gęstą
> firankę np. na całe drzwi balkonowe. Ale musi jej być bardzo dużo!

O. Stelazy do montazu jeszcze nie widzialem... Niedawno widzialem siatki
montowane za pomoca... rzepow :) Tak czy siak, siatke juz zalozylem. Drzwi
balkonowe tez sa zasiatkowane, co wiecej, te 'drugie drzwi' z siatka maja
sprytne zawiasiki, co to same drzwi zamykaja :)

Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2001-08-17 11:43:45

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@a...itpp.pl...
> Tako rzecze Artur 'Zmechu' Prokopiuk :
>
> A chociażby w Praktikerze. Byłam tam kupować siatkę antykocią
> na okno, obsługa po prostu odcina ze szpuli wybrany wzór i żądaną
> długość siatki.

Ona jest antykocia i antyowadowa czy tylko antykocia?
I jak kot z nia sobie radzi?

Karol

1. Data: 2001-08-19 20:51:50

Od: "Mamut" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> Ona jest antykocia i antyowadowa czy tylko antykocia?
> I jak kot z nia sobie radzi?

Dwa w jednym.
Kot sobie swietnie radzi - wspina sie po siatce. Siatce jest to obojetne.
To sie nazywa moskitiera aluminiowa. Jest takie cos w Castoramie. Sa jeszce
z wlokna szklanego, ale ostrzegano mnie, ze to nie jest antykocie.
Pozdrawiam
MN

1. Data: 2001-08-19 21:12:55

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Aug 2001 22:51:50 +0200, Mamut <t...@w...pl> wrote:
:
[...]

a czy moge spytac o technologie przymocowywania tego do okna? od wewnatrz? z
zewnatrz? czym?

kasica
--
if there is will, there will be a way.

1. Data: 2001-08-19 21:13:07

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wystukał w wiadomości
<s...@o...slodki.domek>:

> [...]
> : z wlokna szklanego, ale ostrzegano mnie, ze to nie jest antykocie.
>
> a czy moge spytac o technologie przymocowywania tego do okna? od wewnatrz? z

I jak to zrobić, żeby się dało wyjść na balkon? :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=