Siatkarka-dieta

1. Data: 2003-06-19 15:28:40

Temat: Siatkarka-dieta
Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trenuje siatkówke już od ok. 5 lat. Teraz jestem w wieku 16 lat. Ostro
trenujemy.Poważnie podchodzę do tego sportu bo to nie jest już zabawa. Mam
pewien problem. Mam okrągły wystający brzuszek. Tak ogólnie to aż taka gruba
nie jestem, ale żle sie czuję w swojej skórze, szczególnie z tym brzuszkiem.
Kiedyś ćwiczyłam rano i wieczorem brzuszki, ale to nic nie daje. Uwielbiam
słodycze. Wiem że musiałabym z nich zrezygnować ale co jeszcze samo
odrzucenie słodyczy przecież nie wystarczy. Błagam pomóżcie!!!! Ostatnio
jestem codziennie na pływalni i tak będzie mam nadzieję prze jeszcze 2
tygodnie max.

2. Data: 2003-06-20 04:18:17

Temat: Re: Siatkarka-dieta
Od: "Jan Werbinski" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odrzucenie słodyczy przecież nie wystarczy. Błagam pomóżcie!!!! Ostatnio
> jestem codziennie na pływalni i tak będzie mam nadzieję prze jeszcze 2

Jeżeli ten brzuszek, to nie to co myślę.... ;-), to spróbuj całkowicie
odstawić wszelkie słodycze za wyjątkiem niewielkiej ilości bezpośrednio
przed i po treningu. Czytaj FAQ o diecie na www.janwer.com

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

3. Data: 2003-06-22 14:55:47

Temat: Odp: Siatkarka-dieta
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcskg7$art$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> odrzucenie słodyczy przecież nie wystarczy. Błagam pomóżcie!!!! Ostatnio
> jestem codziennie na pływalni i tak będzie mam nadzieję prze jeszcze 2

hej :)

tez trenowalam siatkowke :) w twqoim wieku :) i tez mam brzuszek :)
i to juz tak chyba zostanie. taka uroda!!
jak ja sie odchudzalam to brzuszek zostawal a niklo wszytsko z nog i rak.
jak pajak wygladalam , pajak z brzuszkiem

a slodycze mozesz odstawic. ino czy dasz rade? ja juz nawet nie walcze!
zwlaszcza przy wysilku! (po siatce przerzucialm sie na kolarstwo gorskie
aczkowiek amatorsko juz)
jesli trenujesz to jedz sporawo weglowodanow i rownych odstepach czasowych
rozsadnie dobranych do treningu. ominiesz napady glowu.

bywaj zdrow
Hesia

4. Data: 2003-06-22 21:28:27

Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oki, od dzisiaj wielkie pozstanowienie. Nie jem słodyczy!!!!!!!!!!!!!!!!!
A może są takie które nie zrobią nic źle z moim ciałkiem (hihihihi) Ja je
poprostu uwielbiam.
> [...]
> odrzucenie słodyczy przecież nie wystarczy. Błagam pomóżcie!!!! Ostatnio
> jestem codziennie na pływalni i tak będzie mam nadzieję prze jeszcze 2

pytanko odn. zup w proszku
Tlen i dieta. bylo: jednosc polityczna optymalnych
jaka dieta dla człowieka pracującego umysłowo?
[zale sie] MM w wielkim miescie - pierwsze zakupy wg MM
chrom organiczny, L-Karnityna