Siemens a Bosch to to samo?

1. Data: 2008-11-02 10:36:38

Temat: Siemens a Bosch to to samo?
Od: "Picia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałem sobie kupić sprzęt do kuchni i tak porównująć na razie zmywarki to
opisy z Boscha można wklejać do Siemensa i odwrotnie. Nie wiem jak tam z
ceną jeszcze ale czy te pralki są identyczne i nie różnią sie niczym prócz
logo?
Czyli nieważne czy kupie B czy S bede miał to samo tylko przy Bosch'u
prestiz mniejszy?

Pzdr
Piotr

2. Data: 2008-11-02 11:45:05

Temat: Re: Siemens a Bosch to to samo?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Picia <p...@o...pl> wrote:

> czy te pralki są identyczne i nie
> różnią sie niczym prócz logo?

No cóż, robi je jedna firma o nietrudnej do rozszyfrowania nazwie
BSH :-) (podpowiem, że "H" to holding)

> Czyli nieważne czy kupie B czy S bede miał to samo tylko przy
> Bosch'u
> prestiz mniejszy?

W zasadzie tak, choć mam wrażenie, że nowinki techniczne raczej
najpierw pod metkę Siemens trafiają, a Bosch jest w tym holdingu
najwyraźniej na drugim miejscu. Ale nie wynika z tego absolutnie,
że jest gorszy jakościowo.

J.

3. Data: 2008-11-02 14:34:56

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura.
JaC

-----

4. Data: 2008-11-02 16:23:22

Od: "Picia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura.

A usasadnisz swają krótką acz bezkompromisową odpowiedź?

--
PZdr
Piotr

5. Data: 2008-11-02 18:14:03

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> wrote:
> Bzdura.

Komuch!

J.

6. Data: 2008-11-02 20:37:38

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Picia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prócz logo?
> Czyli nieważne czy kupie B czy S bede miał to samo tylko przy Bosch'u

jak do wystroju kuchni pasują czerwone napisy Bosch to weź Boscha
jeśli nie pasują to Siemensa
Aczkolwiek lodówki to wzorniczy badziew (w sensie podzialu i wykorzystania
przestrzeni wewnątrz), przynajmniej w zakresie cenowym do 2500zł
Koreańczyki robią ładniejsze.

Piotrek

7. Data: 2008-11-03 10:17:51

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, robi je jedna firma o nietrudnej do rozszyfrowania nazwie BSH :-)
> (podpowiem, że "H" to holding)

AAA, to zapewne dlatego nazywają się Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH ??

FJ

8. Data: 2008-11-04 20:13:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip J <f...@o...pl> wrote:

> AAA, to zapewne dlatego nazywają się Bosch und Siemens
> Hausgeräte
> GmbH ??

Eeee??? Byłem przekonany, że H=holding...

J.

9. Data: 2008-11-04 20:46:18

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee??? Byłem przekonany, że H=holding...

No cóż...

FJ

jaki czajnik kupic?
Pralka 4,5 czy 7kg?