Sierść, wókna i temu podobne - pytanie?

1. Data: 2003-03-03 19:25:10

Temat: Sierść, wókna i temu podobne - pytanie?
Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!

Czy wiecie może gdzie można kupić takie ustroistwo do
ściągania sierści, włókien, nitek, z garderoby tapicerek itp.
Kiedyś kupiłem taki sprytny wałek (wyglądał jak wałek do malowania ścian)
który po użyciu płukało się pod wodą i po wyschnięciu
nadawał się do ponownego użycia (jego powierzchnia stawała się chwytna,
jakby klejąca) niestety się zużył. Teraz czyszczę za pomocą przylepca ale
to nie jest to. Moje pytanie do Was jest takie: Gdzie można coś takiego lub
podobnego nabyć???

Pozdrawiam! Bajbus
b...@w...pl| http://www.bajbus-s.prv.pl
UIN 5140932; Gadu-Gadu 1400168

1. Data: 2003-03-03 19:43:41

Temat: Re: Sierść, wókna i temu podobne - pytanie?
Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w kazdym supermarkecie, jest tego tam na peczki :)

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-03-04 08:15:00

Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rem" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> w kazdym supermarkecie, jest tego tam na peczki :)

Podaj chociaż jeden w Warszawie, bo jakoś nie mogę znaleźć :o(

1. Data: 2003-03-04 08:20:28

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

-= wrote:

> Podaj chociaż jeden w Warszawie, bo jakoś nie mogę znaleźć :o(
AFAIR w Castoramie albo Praktikerze wisiały jako "ostatnie kuszenie" przy
kasach
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-03-04 10:31:10

Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> AFAIR w Castoramie albo Praktikerze wisiały jako "ostatnie kuszenie" przy
> kasach

Dzięki!!!!

kłopotliwy sąsiad
wyposażenie szaf
Bohemia Gres i Keramika Hob
[spam] Jeśli męczy Cię chodzenie po sklepach i hurtowniach.
pralka Brandt