Siew kaktusów

1. Data: 2006-04-27 21:48:12

Temat: Siew kaktusów
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dylemat - pierwszy raz w życiu sieję kaktusy i chciałabym, żeby coś z
tych nasion wyrosło. Wysiałam je do doniczki, lekko zrosiłam i wg
instrukcji powinnam przykryś folią - jaką? Czy ma to być folia z drobnymi
otworami - by nasiona miały tlen, czy ma być szczelna?
Wiem, że problem jest banalny i śmieszny, jednak strasznie zależy mi, by
większość nasion wykiełkowała.
Z góry dziękuję za pomoc i dodatkowe porady związane z tematem.

- Monika

2. Data: 2006-04-28 05:29:26

Temat: Re: Siew kaktusów
Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> [...]
> większość nasion wykiełkowała.
> Z góry dziękuję za pomoc i dodatkowe porady związane z tematem.

Dużo można by pisać...

http://www.republika.pl/naszekaktusy/siewnasionkaktu
sow.html

http://www.im.pwr.wroc.pl/~polowcz/kaktusy/rozmnazan
ie_kaktusow.html

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

3. Data: 2006-04-28 08:17:10

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-04-2006 o 07:29:26 _rais <r...@p...onet.pl> napisał:

> Dużo można by pisać...
>

> http://www.republika.pl/naszekaktusy/siewnasionkaktu
sow.html

> http://www.im.pwr.wroc.pl/~polowcz/kaktusy/rozmnazan
ie_kaktusow.html

BARZDZO dziękuję - właśnie czegoś takiego szukałam.

- Monika

Złoty środek :-)
Wrocław - Kamczatka....
zapraszam miłe panie. :-)