Nowe nasadzenia

1. Data: 2006-04-27 18:06:43

Temat: Nowe nasadzenia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posadziłem dziś w ogrodzie przepiórki.15 kurek i trzech chłopaków.
Po drodze już zniosły jajko, są pięciotygodniowe.
Zainteresowanym udzielę porad.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-04-27 18:13:52

Temat: Re: Nowe nasadzenia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posadziłem dziś w ogrodzie przepiórki.15 kurek i trzech chłopaków.
> Po drodze już zniosły jajko, są pięciotygodniowe.
> Zainteresowanym udzielę porad.

Porad jak znosić jajka???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-04-27 18:18:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3aa3.000002d7.44510833@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Posadziłem dziś w ogrodzie przepiórki.15 kurek i trzech chłopaków.
> Po drodze już zniosły jajko, są pięciotygodniowe.
> Zainteresowanym udzielę porad.

Hejka. Czy to ptactwo fruwa? A jeśli fruwa, to jak wysoko? :-)
Pozdrawiam lotnie Ja...cki

4. Data: 2006-04-27 18:21:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Porad jak znosić jajka???
> Pozdrawiam ;-)

Znosić jajka każdy umie.Mogę przeszkolić jak je wysiedzieć,
wylegnąć pisklęta,robić im sztuczne oddychanie w razie potrzeby.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-04-27 18:25:17

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Czy to ptactwo fruwa? A jeśli fruwa, to jak wysoko? :-)
>                    Pozdrawiam lotnie Ja...cki

Około 50 cm wysoko, bo taką wysokość ma moja klatka, co jest
wyjątkowym szastaniem przestrzenią, bo wystarchy ok 30 cm.
Jak ucieknie to frunie przede wszystkim daleko.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2006-04-27 18:28:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,robić im sztuczne oddychanie w razie potrzeby.

Metodą usta dziób?????
A ptasia grypa?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2006-04-27 19:17:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Metodą usta dziób?????
> A ptasia grypa?

To jedyna metoda, sposobem Sylwestra nie da się ptaka reanimować.
Takie małe nie mają żadnej grypy, zresztą moja grypa groźniejsza
dla ptaka niż ptasia dla mnie.
Już wiesz prawie wszystko, szykuj gniazdo.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2006-04-27 19:46:40

Od: leo <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> [...]
> Takie małe nie mają żadnej grypy, zresztą moja grypa groźniejsza
> dla ptaka niż ptasia dla mnie.
> Już wiesz prawie wszystko, szykuj gniazdo.

Będziesz do przesyłek z nasionami dołączał jajka? :)
pozdrawiam
leo

9. Data: 2006-04-27 20:13:40

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb"

> Jak ucieknie to frunie przede wszystkim daleko.

Leci daleko i nisko a jak wyląduje to zaraz skręca ostro w bok że żaden
pies by nie przypuszczał ... a tym bardziej myśliwy ;-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-04-27 20:54:54

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e2r8pl$rd9$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik "mirzanb"

> Leci daleko i nisko a jak wyląduje to zaraz skręca ostro w bok
> że żaden pies by nie przypuszczał ... a tym bardziej myśliwy ;-)

Hejka. Pies na ptactwo (wyżeł) nie zajmuje się przypuszczeniami tylko
pracuje górnym wiatrem i wnet wystawia ptaszory. :-) A myśliwy jak nie ma
psa to musi je wydeptać własnymi nogami. :-( Ciekaw jestem czy teraz jeszcze
spotyka się przepiórki na polskich polach?
Pozdrawiam kynologicznie Ja...cki

zdjęcia nowe
Tawuła Bilbordi - przeziernik
Oddam dwa duże pigwowce - Rzeszów