Oddam dwa duże pigwowce - Rzeszów

1. Data: 2006-04-27 10:50:53

Temat: Oddam dwa duże pigwowce - Rzeszów
Od: "Mii" <m...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Może kogoś zainteresuje? Pewnie już późno na wykopki, ale albo ktoś weźmie
albo wydrę i spalę :-) Dosyć ich mam, szykuję miejsce na coś nowego.

Kwitną różowo, owoce w postaci "zielonych jabłek" o przecudnym ostrym
zapachu jesienią. super "cytrynka" do zimowej herbaty.

Warunek : sam sobie wykopujesz, sam sobie zabierasz, zasypujesz czym się da
dziurę, ew. wskazane postawienie piwa lub uścisk dłoni.

Reflektantów proszę o kontakt na f...@w...pl

pozdr
m.

2. Data: 2006-04-27 11:02:28

Temat: Re: Oddam dwa duże pigwowce - Rzeszów
Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-04-27 15:08:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mii" <m...@i...ru> wrote in message
> [...]
>
> Warunek : sam sobie wykopujesz, sam sobie zabierasz, zasypujesz czym się
> da dziurę, ew. wskazane postawienie piwa lub uścisk dłoni.

Ale strata! To lekarstwo na żołądek, to wspaniałe wódki i nalewki, wspaniały
i lubiany sok...

4. Data: 2006-04-27 18:28:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e2q7pj$q0s$1@nemesis.news.tpi.pl Mii <m...@i...ru>
napisał(a):

> Warunek : sam sobie wykopujesz, sam sobie zabierasz, zasypujesz czym
> się da dziurę, ew. wskazane postawienie piwa lub uścisk dłoni.

Hejka. Na jelenie poluje się jesienią. ;-)
Pozdrawiam rykowiskowo Ja...cki

5. Data: 2006-04-27 21:17:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mii" <m...@i...ru> napisał w wiadomości

> Może kogoś zainteresuje? Pewnie już późno na wykopki, ale albo ktoś weźmie
> albo wydrę i spalę :-) Dosyć ich mam, szykuję miejsce na coś nowego. [...]

Szkoda ich ale akurat mam juz pigwowce, ze trzy i pare malych sadzonek.

Pozdrawiam z Rzeszowa,
Bpjea

6. Data: 2006-04-28 11:09:57

Od: "Mii" <m...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:e2q7pj$q0s$1@nemesis.news.tpi.pl Mii <m...@i...ru>
> napisał(a):

> Hejka. Na jelenie poluje się jesienią. ;-)

Jakoś wolę bezkrwawe łowy ;-)
Pozdrawiam jelenie z poprzedniego roku, wdzięczne i przyjaźnie nastawione
mimo zagonienia do morderczej pracy przy wykopywaniu dla siebie różniastych
roślinek...

pozdr
mi

Zakwitło mi pachypodium.