Co to za magnolia?

1. Data: 2006-04-26 20:52:08

Temat: Co to za magnolia?
Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Piszę tu po raz pierwszy więc serdecznie witam Całą Grupę.
Kupiłam na allegro magnolię "Susan", według opisu mrozoodporną, z dużymi
różowymi kwiatami. I z jej opisu zgadza się tylko to, że przetrwała
zimę. Moja magnolia ma małe białe kwiaty.
Proszę, podpowiedzcie mi, co to za odmiana?

pzdr, Ania

2. Data: 2006-04-26 21:21:18

Temat: Re: Co to za magnolia?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Judycka Fajok wrote:

> Piszę tu po raz pierwszy więc serdecznie witam Całą Grupę.

Witaj!

> [...]
> zimę. Moja magnolia ma małe białe kwiaty.
> Proszę, podpowiedzcie mi, co to za odmiana?

Jakie duże są kwiaty? Jak szerokie płatki? Czy możesz zrobić zdjęcie?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-04-26 22:15:52

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Witaj!

> Jakie duże są kwiaty? Jak szerokie płatki? Czy możesz zrobić zdjęcie?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Dzięki, znalazłam to moje cudeńko, nadałam jej imię Susan :-)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/M
agnolia_stellata1.jpg

pzdr, Ania

4. Data: 2006-04-26 22:18:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Judycka Fajok wrote:

> Dzięki, znalazłam to moje cudeńko, nadałam jej imię Susan :-)
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/M
agnolia_stellata1.jpg

A, gwiaździsta! Ale te kwiaty nie są małe.
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien05/photo
s/photo_11.html

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2006-04-26 22:19:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Judycka Fajok" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:8e66a$444feffc$57ce8719$22706@news.chello.pl...

> Dzięki, znalazłam to moje cudeńko, nadałam jej imię Susan :-)
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/M
agnolia_stellata1.jpg

Miejmy nadzieję, że masz na nią dużo miejsca:)

A przy okazji - z jakiego rejonu Polski jesteś?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-04-26 22:48:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Miejmy nadzieję, że masz na nią dużo miejsca:)

Duzo miejsca?
W porownaniu z mozliwosciami moich magnolii, magnolia gwiazdzista to mikrus
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2006-04-27 00:05:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Duzo miejsca?
> W porownaniu z mozliwosciami moich magnolii, magnolia gwiazdzista to mikrus

Istotnie, to bardziej krzew niż drzewo.

Pozdrowienia,
Michał

8. Data: 2006-04-27 05:45:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:TUT3g.20880$mh.12835@tornado.ohiordc.rr.com...

> Istotnie, to bardziej krzew niż drzewo.

Ale nie można stwierdzić, że ma wąską koronę. Zresztą to kwestia percepcji -
jeden pień i parę metrów to w moim ogrodzie byłyby już drzewo ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-04-27 07:15:34

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mikrus

> Ale nie można stwierdzić, że ma wąską koronę. Zresztą to kwestia
> percepcji -
> jeden pień i parę metrów to w moim ogrodzie byłyby już drzewo ;)

A od czego sekator ??
Co prawda nie bardzo lubią ciecie ,ale coroczna mała korekta im nie
zaszkodzi :-)

Pozdrawiam TeresaR.

10. Data: 2006-04-27 08:26:53

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Miejmy nadzieję, że masz na nią dużo miejsca:)

ogródek ma jakieś 50 m2. Po poprzednim właścicielu odziedziczyłam
całkiem sporo roślinek iglastych rosnących na obrzeżach (głownie cisy i
jałowce), wierzbę (miała być podobno karłowata a ma na oko z 5 metrów),
brzozę, 2 bardzo wysokie tuje, i 2 drzewka niezidentyfikowane.
Magnolie posadziłam w centrum, jak się rozrośnie będę chodzić skulona.
(marzy mi się jesze judaszowiec chinski):-)

wybaczcie te niekonkretne nazwy gatunków ale dopiero zaczynam ogródkową
przygodę

> A przy okazji - z jakiego rejonu Polski jesteś?

Warszawa

pozdrawiam, Ania

Rozdrabniacz do gałęzi
Agapant