zdjęcia nowe

1. Data: 2006-04-27 14:01:11

Temat: zdjęcia nowe
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowe 2 galerie - jedna ogródkowa, druga krajoznawczo-przyrodnicza.
http://renya_k.w.interia.pl
Zapraszam.
Pozdrav.Rene

2. Data: 2006-04-27 18:37:58

Temat: Re: zdjęcia nowe
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" napisała:
> Nowe 2 galerie - jedna ogródkowa, druga krajoznawczo-przyrodnicza.
> http://renya_k.w.interia.pl
> Zapraszam.

Ładne dziewczyny tam macie, co się doskonale integrują z krajobrazem ...;-))
Tylko za szybko się transfer przekroczył-zdążyłem obejrzeć wszystkie
dziewczyny, zabrakło na krajobraz ;-)))

pozdrowienia z północy

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

3. Data: 2006-04-28 01:45:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Ładne dziewczyny tam macie, co się doskonale integrują z krajobrazem
> ...;-))
> Tylko za szybko się transfer przekroczył-zdążyłem obejrzeć wszystkie
> dziewczyny, zabrakło na krajobraz ;-)))

A mnie po kliknięciu na "Moja okolica 2006" najpierw wyskoczył
error 404 a zaraz potem ukazała się wiadomość, że umowa koalicyjna
podpisana :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-04-28 16:40:01

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie po kliknięciu na "Moja okolica 2006" najpierw wyskoczył
> error 404 a zaraz potem ukazała się wiadomość, że umowa koalicyjna
> podpisana :-(

A co to umowa koalicyjna???
Pozdrav.Rene

Tawuła Bilbordi - przeziernik