Nowe nasadzenia

11. Data: 2006-04-28 16:05:54

Temat: Re: Nowe nasadzenia
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. Pies na ptactwo (wyżeł) nie zajmuje się przypuszczeniami tylko
> pracuje górnym wiatrem i wnet wystawia ptaszory. :-)

No właśnie, mój wyżeł, gubi się gdy chodzi o lądujące przepiórki ;-)

> Ciekaw jestem czy teraz jeszcze
> spotyka się przepiórki na polskich polach?

Spotyka się ... spotyka :-)))

Serdecznie Miłka

12. Data: 2006-04-28 18:05:53

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e2teib$5eu$1@atlantis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> No właśnie, mój wyżeł, gubi się gdy chodzi o lądujące przepiórki
> ;-)

Hejka. Pewnie domowe zapachy głównie z kuchni popsuły mu węch. ;-)
Pozdrawiam wonnie Ja...cki

13. Data: 2006-04-28 19:27:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. Pewnie domowe zapachy głównie z kuchni popsuły mu węch. ;-)

A właśnie że nie !

Przepiórki mają taki zwyczaj obronny że jak wylądują to nie biegną w
linii prostej lotu tylko skręcają ostro w bok, a głupi pies (nawet wyżeł)
biegnie tam gdzie się spodziewa że uciekną ... Być może moja suka nie nadaje
się do tropienia bo nigdy w tym nie była szkolona ... natomiast wylegiwanie
na kanapie wyjątkowo dobrze jej wychodzi ;-)

Serdecznie Miłka

14. Data: 2006-04-29 14:26:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może moja suka nie nadaje
> się do tropienia bo nigdy w tym nie była szkolona ...

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

I na takie coś dzikusy z karabinami i psami napadają?
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2006-04-29 17:04:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

A czemu nie mają ładnie wyściełane tylko ranią sobie łapki na drutach
siatki ?

Czy ktoś je oskubał czy ze stresu zrzuciły część piór ?

Serdecznie Miłka

16. Data: 2006-04-29 17:37:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan"

>    A czemu nie mają ładnie wyściełane tylko ranią sobie łapki na drutach
> siatki ?
>
>    Czy ktoś je oskubał czy ze stresu zrzuciły część piór ?

Bo nie chcą robić kupki jak kot do pudełka, więc chodzą po siatce.
Są pierwszorzędnie opierzone, ale ogonów nie mają jak bażant.Taka
ich uroda jak widać.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2006-04-29 19:40:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan"

> Są pierwszorzędnie opierzone, ale ogonów nie mają jak bażant.Taka
> ich uroda jak widać.

Nie chodzi mi o bażanci ogon tylko o ten widoczny puch na placach który
wydaje mi się powinien być przykryty dłuższym piórem ...
Nigdy nie widziałam z bliska przepiórek ... tylko już spłoszone w locie.

Serdecznie Miłka

18. Data: 2006-05-05 09:19:00

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są pierwszorzędnie opierzone, ale ogonów nie mają jak bażant.Taka
> ich uroda jak widać.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ładne :-)
Jak je potem przyrządzisz ? Z ćwikłą ?;-)

--

pozdrawiam :-) piotrh

19. Data: 2006-05-05 11:12:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładne :-)
> Jak je potem przyrządzisz ? Z ćwikłą ?;-)

Tym to się żona zajmuje.Skubie na sucho, piecze owinięte paskiem słoniny,
z pieczarkami, coś wkłada do środka, bo są zasznurowane.Ja w tym czasie
przynoszę coś dla lepszego trawienia.Sprząta kot.
Pozdrawiam.Mirzan

zdjęcia nowe
Tawuła Bilbordi - przeziernik
Oddam dwa duże pigwowce - Rzeszów