Silny ból głowy pomocy!

1. Data: 2006-07-23 09:02:15

Temat: Silny ból głowy pomocy!
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj dopadł mnie silny ból głowy. Bolalo najbardziej gdy sie
schylalam lub chodzilam albo chcialam zakaszlnąć to wtedy myslalam ze
mozg mi wyskoczy.Jestem teraz na Zinnacie ze wzg na anginę ale ten
wczorajszy bol glowy po prostu mnie przeraził. Zaczęła mi roznąć
temperatura 38st. Pojechalam na dyzur i lekarz nie stwierdzil nic
niepokojacego. Leczę sie tez na nadcisnienie które wczoraj u lekarza
wynosilo 150/80 a po przyjsciu do domu 130/80.Skąd bierze sie taki ból
głowy? Czy powinnam sobie na wlasna reke zrobic jakies badania? Dzisiaj
juz troche mniej boli ale czuje bol szczegolnie przy pochylaniu glowy w
dół i bola mnie oczodoły. Poradzcie czy powinnam sie martwic takim
ostrym bolem głowy czy nie?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2006-07-23 11:33:20

Temat: Re: Silny ból głowy pomocy!
Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości

ja bym sobie na twoim miejscu zrobil AngioTK pod katem tetniaka

3. Data: 2006-07-23 16:08:56

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisała:
> Wczoraj dopadł mnie silny ból głowy. Bolalo najbardziej gdy sie
> schylalam lub chodzilam albo chcialam zakaszlnąć to wtedy myslalam ze
> mozg mi wyskoczy. [...]

Sprawdź, u okulisty, swoje ciśnienie wewnątrzgałkowe.

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2006-07-23 16:13:29

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Michał Buslik napisał(a):
> Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
>
> ja bym sobie na twoim miejscu zrobil AngioTK pod katem tetniaka
>

> teraz to dopiero zacznie mnie glowa bolec .....
kasia

5. Data: 2006-07-23 16:33:37

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"dziwne" bole glowy plus choroba nadcisnieniowa to moze byc tetniak - nie
musi i najpewniej nie bedzie ale jesli nie zrobisz AngioTK to nie bedziesz
miec pewnosci

jestem w takiej samej sytuacji jak Ty ( nadcisnienie, bole glowy plus
przypadki pekniec tetniakow w najblizszej rodzine na dodatek ) - tyle ze
juz po badaniu i wiem ze nie nosze bomby zegarowej w glowie

6. Data: 2006-07-24 06:08:04

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Michał Buslik napisał(a):
> [...]
> przypadki pekniec tetniakow w najblizszej rodzine na dodatek ) - tyle ze
> juz po badaniu i wiem ze nie nosze bomby zegarowej w glowie

Dziekuje za twoje odpowiedzi.Dzis glowa mnie nie boli martwi mnie
temperatura ok 38st ktora utrzymuje sie od tamtego bolu glowy a przeciez
biore zinnat.....nie wiem co o tym myslec...
Pozdrawiam Kasia

7. Data: 2006-07-24 09:12:37

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka cena ?
Skierowanie potrzebne ?

8. Data: 2006-07-24 13:28:35

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jaka cena ?
> Skierowanie potrzebne ?

ja to robilem prywatnie - bez skierowan
cena - juz nie pamietam dokladnie bo to bylo nie tylko AngioTK ale pare
innych rzeczy, zdaje sie ze jakies 500 PLN za angioTK bylo

Jak najszybciej usunąć blizny i przebarwienia po trądziku?
slabe jelita - co robic
łuszczyca a oddawanie krwi
praca dla okulisty
Biały nalot na języku, kwaśny smak, nieprzyjemny zapach, śluz na wargach, gęsta ślina