Re: Siłownia a agresja

Data: 2003-11-26 15:07:10
Temat: Re: Siłownia a agresja
Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl>

W wiadomości bq2ec3$m5q$...@n...onet.pl Szeptem napisał:
> Nie sadze, by ktos kto zazywa sterydy przyznal sie do tego przed swoja
> rodzina. Podobnie jak cpuni nie przyznaja sie do tego, ze cpaja.

Ćpuna jest prościej rozpoznać, choćby po wzroku. Jeśli chodzi o mojego brata
problem polega na tym, że nie wygląda on na typowego steryda.

> Zawsze
> mozesz spytac czy bierze, szczera i powazna rozmowa to podstawa... .

Gdyby to było takie proste, nie pytałbym się na grupie. Problem polega na
tym, że z nim się nie da przeprowadzić szczerej rozmowy.

--
Z powazaniem,
Jarek Ossowski