Siłownia a agresja

1. Data: 2003-11-26 13:50:10

Temat: Siłownia a agresja
Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na początek "Dzień Dobry" ponieważ jestem nowy na tej grupie.Potrzebuje rady
w następującej sprawie. Mój brat od ok. roku ćwiczy na siłowni i wszystko
byłoby OK, gdyby nie fakt, że od jakiegoś czasu zrobił się agresywny w
stosunku do innych. Nie doszło jeszcze do rękoczynów, jakimś cudem. Przestał
normalnie mówić i cały czas wrzeszczy na wszystkich, niezależnie od tego czy
zwraca się do rodziców, ciotki itp. Na każde zwrócenie mu uwagi reaguje
furią i, w zasadzie, nie sposób z nim już normalnie rozmawiać. Moje pytanie
jest następujące: jaka jest szansa, że to właśnie uczęszczanie na siłownie
zrodziło w nim taką agresję?

--
Z powazaniem,
Jarek Ossowski

1. Data: 2003-11-26 14:17:32

Temat: Re: Siłownia a agresja
Od: "Szeptem" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytanie
> jest następujące: jaka jest szansa, że to właśnie uczęszczanie na siłownie

samo uczeszczanie na pewno nie, ale moze to od sterydow tudziez innych
specyfikow ktore zaczal zazywac na przyrost miesni.

1. Data: 2003-11-26 14:26:35

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pytanie
> jest następujące: jaka jest szansa, że to właśnie uczęszczanie na siłownie

Raczej nie ma takiej możliwości aby
uczęszczanie na siłownię wywołało w kimś agresję
a wręcz przeciwnie, osoby uczęszczające na siłownię
są "wyciszone"
Dowiedz się czy nie używa STERYDÓW , środków dopingujących.
Te "specyfiki" często powodują wybuchy agresji
Edyta

1. Data: 2003-11-26 14:42:42

Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

> samo uczeszczanie na pewno nie, ale moze to od sterydow tudziez innych
> specyfikow ktore zaczal zazywac na przyrost miesni.

Wątpie, żeby coś takiego zażywał chociaż tak naprawdę to ja nic nie wiem. Z
tego co się orientuję do je dużo przetworów mlecznych typu jogurty, różnie
desery itp.

1. Data: 2003-11-26 14:44:05

Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości bq2d22$msd$...@a...news.tpi.pl Edyta napisał:
> Raczej nie ma takiej możliwości aby
> uczęszczanie na siłownię wywołało w kimś agresję
> a wręcz przeciwnie, osoby uczęszczające na siłownię
> są "wyciszone"

Też tak słyszałem. Zresztą to logiczne bo rozładowują emocję ćwicząc.

> Dowiedz się czy nie używa STERYDÓW , środków dopingujących.
> Te "specyfiki" często powodują wybuchy agresji

Pytanie nasuwa się jedno: w jaki sposób?

1. Data: 2003-11-26 14:46:28

Od: "Szeptem" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wątpie, żeby coś takiego zażywał chociaż tak naprawdę to ja nic nie wiem.
> tego co się orientuję do je dużo przetworów mlecznych typu jogurty, różnie
> desery itp.

Nie sadze, by ktos kto zazywa sterydy przyznal sie do tego przed swoja
rodzina. Podobnie jak cpuni nie przyznaja sie do tego, ze cpaja.
W kazdej silowni jest ktos kto rozprowadza sterydy. To niszczy psychike i
zdrowie (mozna nawet umrzec), jest nielegalne, dlatego nie dowiesz sie
niczego jesli nie jestes w tym srodowisku... . Zawsze mozesz spytac czy
bierze, szczera i powazna rozmowa to podstawa... .

1. Data: 2003-11-26 14:59:40

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Ossowski" w wiadomości news:bq2e7v$41i$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> Pytanie nasuwa się jedno: w jaki sposób?

Zapytaj tak jak radzil szeptem - moze odpowie szczerze. Sa jednak jeszcze
inne metody. Ja sie na tym nie znam za bardzo wiec wstukalem w google dwa
slowa kluczowe i znalazlem to (m.in. objawy jakie mozna zaobserwowac)
http://www.kulturystyka.net.pl/news4.htm Poszukaj glebiej to moze
znajdziesz cos jeszcze.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-11-26 15:07:10

Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości bq2ec3$m5q$...@n...onet.pl Szeptem napisał:
> Nie sadze, by ktos kto zazywa sterydy przyznal sie do tego przed swoja
> rodzina. Podobnie jak cpuni nie przyznaja sie do tego, ze cpaja.

Ćpuna jest prościej rozpoznać, choćby po wzroku. Jeśli chodzi o mojego brata
problem polega na tym, że nie wygląda on na typowego steryda.

> Zawsze
> mozesz spytac czy bierze, szczera i powazna rozmowa to podstawa... .

Gdyby to było takie proste, nie pytałbym się na grupie. Problem polega na
tym, że z nim się nie da przeprowadzić szczerej rozmowy.

1. Data: 2003-11-26 19:29:24

Temat: Re: Siłownia lub HipHop a agresja
Od: "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Ossowski" <a...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości
[cut]
> [...]
pytanie
> jest następujące: jaka jest szansa, że to właśnie uczęszczanie na siłownie

Dodam tylko, że brat słucha HipHopu zarówno polskiego jak i zagranicznego.

1. Data: 2003-11-26 19:43:10

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Nov 2003 20:29:24 +0100, "Jarek Ossowski"
<a...@...sygnaturce.pl> wrote:

>Dodam tylko, że brat słucha HipHopu zarówno polskiego jak i zagranicznego.

Ja też chodzę na siłownię i słucham hip-hopu, a spokojniutki ze mnie
człowiek, że hej. Niech no tylko ktoś zaprzeczy......... ;-)

Jeśli zmiana w zachowaniu Twojego brata jest wyraźnie zauważalna, to
rozważ dokładnie "opcję sterydów".

--
Amnesiak
------

Mężczyźni na wymarciu !!!
faceci na wymarciu. Chore?
Mam bardzo powazny problem z bratem - hazardzista
Zauważyliście?
problemy z pamięcią, koncentracją i motywacją