Simon Mol - C.D.

31. Data: 2007-03-07 11:02:46

Temat: Re: Simon Mol - C.D.
Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Murzynek Bambo w Warszawie mieszka,
Ciupcia bez gumki ten nasz kolezka.

32. Data: 2007-03-07 11:05:41

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

--==Trotyl==--<w...@b...pl>
news:esm5n4$kef$1@news.onet.pl

[...]
> 1-200 ??? LOL!! Co to za herezje!!!

A Ty jakimi danymi dysponujesz?

PN

33. Data: 2007-03-07 11:10:12

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> No to teraz mozna dociekac jaka to byla ta Twoja mysl...
> ale zapytam wprost - czego nie zrozumialem?

Nie zrozumiałeś słowa "statystyka".

Napisałeś:

> "Według statystyk, do zakażenia dochodzi średnio raz na 200 stosunków bez
> zabezpieczeń."
>
> czyli -wedlug statystyk- przypadkowy kontakt w nieliczynych przypadkach
> prowadzi do zarazenia.
> okazuje sie jednak, ze
>
> "wyhodował sobie wirusa-mutanta, który mnożył się tak szybko, że zakażał już
> po trzech randkach."
>
> Widac jak ta cala niby-wiedza na temat HIV jest malo warta.

Gdybyś rozumiał czym jest "statystyka" (albo - jeśli rozumiesz - nie
gadał od rzeczy), to nie wyciągnąłbyś wniosku, że wirus-mutant S. Mola
podważa w jakikolwiek sposób wiarygodność danych statystycznych, na
które się powołałeś.

> P.S.
> wiem czego "nie zrozumialem", wiem jaka bedzie Twoja odpowiedz, potem jako
> moja,
> potem jaka nasza polemika i jakie wnioski.
> Serio :)

Te wnioski ja też potrafię przewidzieć :)

Kamnez

34. Data: 2007-03-07 11:43:39

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> --==Trotyl==--<w...@b...pl>
>
> [...]
>
> A Ty jakimi danymi dysponujesz?

czytalem troche ksiazek i stron internetowych, ostanio byl obszerny artykul
w polityce, jednoznacznie wynika z niego ze latwosc zakarzenia w przypadku
seksu bez zabezpieczenia jest bardzo duza.

35. Data: 2007-03-07 12:31:43

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

--==Trotyl==-- napisał(a):

> czytalem troche ksiazek i stron internetowych, ostanio byl obszerny artykul
> w polityce, jednoznacznie wynika z niego ze latwosc zakarzenia w przypadku
> seksu bez zabezpieczenia jest bardzo duza.

Przede wszystki nie jest jasne do czego odnosi się ta statystyka.
Czytamy, że do zakażenia dochodzi w jednym przypadku na 200 stosunków
bez zabezpieczeń. Ale wszystkich stosunków bez zabezpieczeń? Stosunków
przygodnych? Stosunków z osobami zakażonymi? (Jesli to ostatnie, to
1/200 też wydaje mi się wielkością zaniżoną, ale może się nie znam.)

Kamnez

36. Data: 2007-03-07 13:55:03

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ci Kameruńczycy to chyba tak mają - kultura taka:
http://www.merlin.com.pl/frontend/browse/product/1,4
58774.html.

Pozdrawiam
NeG

37. Data: 2007-03-07 14:29:12

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jeden z filmem http://uwaga.onet.pl/1396568,2,archiwum.html

38. Data: 2007-03-07 14:37:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kamnez" <k...@T...eu> wrote in message

> Przede wszystki nie jest jasne do czego odnosi się ta statystyka. Jesli to
> ostatnie, to 1/200 też wydaje mi się wielkością zaniżoną

Cos takiego! Przed chwila broniles tej statystyki gdy chcialem podwazyc
jej wiarygodnosc, ale skoro ja bronisz - skad wiesz ze ona jest wiarygodna?

Przede wszystkim przypuszczam ze to statystyka teoretyczna - bo niby jak
zbadac "po ilu" dochodzi do zarazenia?
A najlepszym weryfikatorem teorii jest ... (banalne) ... zycie praktyczne.
Mamy tu Mola i praktyczne przyklad.

Ok, to moze nie podwaza statystyki bo jesli u jednych dojdzie za 3 razem,
to u innych za 400. Nie wierze w to (przyklad Mola).

Dodatkowo, ta niby-statystyka powoduje pewna dezinformacje
- z przykladu Mola widac zarazic sie jest duzo latwej.

Bierzesz cos takiego pod uwage jak konkretny, zyciowy przyklad?
Czy glownie wierzysz w statystyki?

Pozdr,
Duch

39. Data: 2007-03-07 15:07:38

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Cos takiego! Przed chwila broniles tej statystyki gdy chcialem podwazyc
> jej wiarygodnosc, ale skoro ja bronisz - skad wiesz ze ona jest wiarygodna?

Nie broniłem i nie bronię tej statystyki, tylko zwróciłem uwagę, że na
podstawie pojedynczego przypadku (a nawet całej serii pojedynczych
przypadków) nie można zakwestionować tych danych statystycznych.
Wspomniałem coś o czytaniu ze zrozumieniem? :)

> Dodatkowo, ta niby-statystyka powoduje pewna dezinformacje
> - z przykladu Mola widac zarazic sie jest duzo latwej.

Tylko dla kogoś, kto nie wie czym jest statystyka. Dla takiej osoby
"pewną dezinformacją" będzie również średnia długość życia.

> Bierzesz cos takiego pod uwage jak konkretny, zyciowy przyklad?
> Czy glownie wierzysz w statystyki?

A jedno stoi w sprzeczności z drugim?

Kamnez

40. Data: 2007-03-07 15:40:33

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez; <esks2a$sj9$1@news.onet.pl> :

> A może jest zwyczajnym neurotykiem i ze swoją poszatkowaną
> emocjonalnością i zlepkiem rozmaitych fragmentów kameruńskich systemów
> moralnych pojawił się w Polsce? A więc nie tyle wybrał_se z
> afrykańskiego folkloru to, co mu odpowiadało, ile został ukształtowany
> przez różne środowiska społeczne i jakoś nie zapanował nad tym
> galimatiasem wewnętrznym? ;)

Jeżeli jest psychopatą, to nie ma "galimatiasu wewnętrznego", a jedynie
zbiór użytecznych werbalizacji wykorzystywanych w celu osiągania
korzyści, marginalizacji winy i unikania kary.

A co do tego zlepku - nie wiem jak to ująć, ale ... mam dobry przykład -
Polacy, którzy stali się np. buddystami. Wśród tego zlepku kulturowego
zachowały im się zachowanie "wysiłkowe" (abstrakcyjne cele wysiłku - np.
modły, wysiłek nie dający sam w sobie wymiernych korzyści - np.
przygotowanie świątecznego posiłku, wyrzeczenia - np. posty itd. itd.) U
Mola tego nie ma - on jest "wyznawcą" Kameruńskich religii/zwyczajów
wyłącznie w sferze werbalnej. Popatrz na to --> bycie równym kobiecie -
owszem, ale wyłącznie w czasie podrywu; seks - owszem, najlepiej zaraz
po podrywie; utrzymywanie bezproduktywnych kontaktów - a w życiu; seks w
póżniejszym okresie "związków" - owszem, ale wtedy kiedy on chce i bez
zbędnego marnowania czasu. W jego przypadku nawet nie ma cienia
neurotyzmu, bo brak jest w jego kontaktach z kobietami niezdecydowania,
lęku przed porażką.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

jak zamienić uczucie na przyjaźń?
Problem Robaka ;)
kobiece skłonności
Psychologia sportu - sport zwany psychologią ;)
USENET