Simon Mol - C.D.

51. Data: 2007-03-08 11:32:16

Temat: Re: Simon Mol - C.D.
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 7, 10:24 pm, g...@n...invalid (Adam Wysocki)
wrote:
> Spinacz biurowy, Duch <n...@n...com>!

> Podobno jak kobieta nie chciała bez gumy, to małpka wyzywała ją od rasistek.

Swoją drogą to alogiczne - skoro wogóle się na seks z kolorowym
zgadzała, to już swojemu rasizmowi zaprzeczała, co najwyżej więc
należałoby się tu dopatrywać latexofobii.

Pozdrawiam
NeG

52. Data: 2007-03-08 11:34:25

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> eTaTa<e...@p...onet.pl>

> Bardzo zabawne, bardzo zabawne, szkoda tylko, że tkwisz w przeszłości,
mojej
> przeszłości :)
>
> PN

To urocze, wszak przyszłość kończy się, wszystkim, podobnie. :-)
Większość ludzkości, to rodzinka dziadka Abrahama.
A, się chłopina dorobił... :-)
Wiadomo, z rodziną najlepiej wychodzi się na ....

Masz jakąś koncepcję?
Dlaczego nie da się przeprowadzić, procesu pokojowo?
Wg. koncepcji Starego Kontynentu, zamiast
tych maupich pokazów z za oceanu?

I a propos wątku.
Czy powrót do buszu, jest nieunikniony?
(skazani na skutki własnej głupoty, w imię tolerancji?)

I czy (jak tu przyturlał SKY) z pożogi Wielkiej Biblioteki,
można (warto) uratować parę ksiąg, ryzykując życie?

ett
Wiem, że "nie masz czasu" rozpisywać się.
Streszczaj mózgownicę :-))

53. Data: 2007-03-08 13:12:44

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa<e...@p...onet.pl>

[...]
> Masz jakąś koncepcję?
> Dlaczego nie da się przeprowadzić, procesu pokojowo?
> Wg. koncepcji Starego Kontynentu[...]

Obstawiam, że większość ciągów przyczynowo-skutkowych prowadzi do takiego
małego upierdliwego kraiku bardzo z rodu Abrahama.
Kteren to kraik z jednej strony pęta ręce Staremu pieczołowicie hodowanym
poczuciem winy a gdy uzna to za stosowne otwarcie i z siłą przeciwko niemu
wystąpi a z drugiej podjudza i wodzi za nos swojego Dużego Niedźwiedzia zza
oceanu.

> I a propos wątku.
> Czy powrót do buszu, jest nieunikniony?
> (skazani na skutki własnej głupoty, w imię tolerancji?)

Ten problem mnie przerasta.

> I czy (jak tu przyturlał SKY) z pożogi Wielkiej Biblioteki,
> można (warto) uratować parę ksiąg, ryzykując życie?

Nie wiem, co przyturlał (miewam okresy nieczytania Skaytmana, choć może
trudno w to uwierzyć :)

PN

54. Data: 2007-03-08 13:32:30

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

PN<s...@l...po>

[...]
> Nie wiem, co przyturlał (miewam okresy nieczytania Skaytmana, choć
> może trudno w to uwierzyć :)

Chyba że chodzi o de Mello?
Może warto, ale sceptykam.

PN

55. Data: 2007-03-08 15:32:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

Zachowujesz sie jak fanatyk tyle ze postepu, fundametalista.
Wystaczy zobaczyc jak skrajnie piszesz:

"bylem na granicy odruchu wymiotnego"
"propagande"
"wycieranie geby zaplutej piana ideologicznego fundamentalizmu "

Po co ta histeria, fanatyczne uniesienia?
Jest program, poruszyl ciekawy temat - tylko sie cieszyc.
Tak jak dobrze ze pojawiala sie sprawa Mola, żal ofiar,
ale nauka plynaca z tego jest duza.
Duch

56. Data: 2007-03-08 18:06:24

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 13:59, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> Jest dzisiaj o nim tekst w Rzepie - okazuje sie ze przesladowania Simona
> Mola,
> na bazie ktorych dostal stasus uchodzcy to wszystko bujda.

Polaczki jak zwykle wierzą każdemu obcemu. Sąsiad nienawidzi sąsiada,
urzędnicy mają w dupie obywateli... a wystarczy powiedzieć "ja być
uchodziec, jak was kochać, ja kochać bigos" a już wierzymy, otaczamy
opieką, nikt niczego nie sprawdzi.
Przypomina mi się Tymiński, który o mały włos nie został prezydentem.
Ech, naiwni frajerzy zapatrzeni w każdego jełopa z innego, "lepszego"
świata...

MU

57. Data: 2007-03-08 18:14:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo; <1...@v...googlegroups.c
om> :

> (...)

> (...)

> (...)
>

> Typowy bełkot pomijający fakt,

Nie wnikając w poprawność samego wzoru można go prościej obalić, jeżeli
zauważyć, że każdy stosunek jest zdarzeniem niezależnym, więc nie ma
znaczenia, czy ktoś odbywa 10^3 stosunków z jedną kobietą, czy po jednym
stosunku z 10^3 kobiet (albo jak chce autor 10^2 stosunków z 10^1
kobiet). Czyli powinno wyjść tak samo, aleeee ... autor sprytnie zmienił
współczynnik zawodności prezerwatywy *przy_jednym_stosunku* (ostatni
człon wyliczeń). Wychodzi na to, że rozpustnicy stosują jakies inne
prezerwatywy i stąd ich "siła". ;)

> iż w przypadku populacji 100% 'WIERNEJ'
> jednostki łączą się w pary i co najwyżej zarażają siebie nawzajem i
> giną zarażone, zaś część populacji niezarażona przeżywa i wirus
> 'wymiera' wraz z wymarciem zakażonych par, zaś w przypadku populacji
> 'ROZWIĄZŁEJ' wirus ma szerokie pole do rozprzestrzeniania się.
> Tak oto wyciągając przypadek jednostki z kontekstu populacji otrzymuje
> się śmieszne wyniki ... a ile się można naprodukować nie dostrzegając
> owej śmieszności...

Eeee, autor obliczał procenty dla jednostki, gdyby myślał o populacji
powinien obliczyć ile osób zarazi jednostka. Zakładając poprawność (:)))
) jego pomysłu, prawdopodobieństwo zarażenia wynosi 1/1000, więc
praktyczną niemożliwością jest zarażanie przez tzw. rozwiązłego (achtung
- ironia ;) ). cbdu.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

58. Data: 2007-03-08 19:39:10

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Nie wnikając w poprawność samego wzoru można go prościej obalić,
(...)

Wiesz - mi nawet nie biega o to gdzie dokładnie popełnił QBi błąd i
jakiej wielkości, a raczej o to, że znów wyłącza elementarny zdrowy
rozsądek i zacietrzewiony swoimi dywagacjami lezie na kilometry 'w
szkodę' absurdu, oczadziały swoim zacietrzewieniem nie dostrzegając,
że już dawno jego rojenia obala elementarne doświadczenie, stąd moja
pointa o katarze ośmieszająca natychmiastowo jego wnioski.

Pozdrawiam
NeG

59. Data: 2007-03-08 21:06:49

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo; <1...@c...googlegroups.co
m> :

> [...]
> że już dawno jego rojenia obala elementarne doświadczenie, stąd moja
> pointa o katarze ośmieszająca natychmiastowo jego wnioski.

Quasi dobrze kombinował - wyliczał prawdopodobieństwo zarażenia przez
nosiciela, nie wziął tylko pod uwagę tego, co Ty napisałeś, że
partner/partnerka zarażona w związku wiernego nie rozprzestrzenia dalej
wirusa, a partner/partnerka w związku rozwiązłego staje się następnym
węzłem przyrostu geometrycznego.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

60. Data: 2007-03-08 22:54:23

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, elGuapo <e...@v...pl>!

> Swoją drogą to alogiczne - skoro wogóle się na seks z kolorowym
> zgadzała, to już swojemu rasizmowi zaprzeczała, co najwyżej więc
> należałoby się tu dopatrywać latexofobii.

Za małpą nie trafisz.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

jak zamienić uczucie na przyjaźń?
Problem Robaka ;)
kobiece skłonności
Psychologia sportu - sport zwany psychologią ;)
USENET