Skąd problemy z żołądkiem ?

1. Data: 2003-05-07 18:51:10

Temat: Skąd problemy z żołądkiem ?
Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,

jestem ojcem 15-letniej dzieczyny, która prześladuje problem bóli
brzucha i związanych z tym przeczyszczeń, które poważnie dezorganizują
jej zajęcia w ciągu tygodnia.
Polega to na tym, że praktycznie tylko po zjedzeniu ciepłego obiadu w
przypadkowe dni robocze tygodnia występuje ta dolegliwość
uniemożliwiająca popołudniowe wyjścia na zajęcia.

Dzisaj też ją to dopadło. Rano zjadła solidne śniadanie (pita zapiekana
z serem żółtym i wędliną) i nic jej nie było, a kiedy przyszła ok 14.00
i zjadła ciepły obiad to koniec - nie mogła wyjśc z domu.

Usiłowaliśmy znaleźć ew. potrawy które szkodziłyby w ten sposób, ale
żadnej korelacji nie udało sie stwierdzić.

Czy to jakieś podświadome nerwy ?

Może ktoś zetknął się z podobnym problemem.

Pozdrawiam

Roman Rumian

2. Data: 2003-05-07 20:52:19

Temat: Re: Skąd problemy z żołądkiem ?
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś zetknął się z podobnym problemem.

Niech je mniejsze porcje i z większą częstotliwością. Mam podobny problem i
ta metoda zdaje egzamin. Myślę też, że powinna odwiedzić lekarza.

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

3. Data: 2003-05-08 07:06:55

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> wrote in message

Ja mam tak samo. Czuje sie dobrze do obiadu. Potem bardzo rzadko sie zdaza,
zeby brzuch nie wariowal. I wydaje mi sie, ze to przez goracy posilek, bo
gdy zrobilam sobie 4 dniowa diete oczyszczajaca i na obiadek jadlam ryz z
warzywkami (nie bylo to gorace, najwyzej lekko cieple) to czulam sie duzo
lepiej :((
Tez jestem ciekawa co to jest.

Dominika

położna
Pilnie poszukuje leku Ritodrine/Yutopar !!!
re: suchy przekrwiony nos!!!
Potrzebny kontakt do lek. parazytologa
Uczulenie na lateks a inne tworzywa.