Skąd wiesz kiedy to jest miłość

1. Data: 2000-10-27 12:08:33

Temat: Skąd wiesz kiedy to jest miłość
Od: "Paweł" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że kocham. Mam na to swoją recepte, ale chcę wiedzieć co wy o
tym myślićie.
Dziewczyna, w której się zakochałem, i ja to jesteśmy bardzo podobni pod
względem charakteru i temperamentu.Myślicie, że to ma przyszłość a może
"przeciwności się przyciągają"
paweł N.

1. Data: 2000-10-27 14:40:08

Temat: Re: Skąd wiesz kiedy to jest miłość
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Paweł zapytal...
> [...]
>Dziewczyna, w której się zakochałem, i ja to jesteśmy bardzo podobni pod
>względem charakteru i temperamentu.Myślicie, że to ma przyszłość a może

To sie czuje w sobie, kazda czastka, kazda komorka. Cialem i psychika.
Nie ma deginicji uniwersalnej. Wazne tez by milosc miala szanse stac sie tez
przyjaznia
a czasem przyjazn umiala przeistoczyc sie w milosc.

Wszystkiego dobrego,

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-10-27 16:01:38

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyna, w której się zakochałem, i ja to jesteśmy bardzo podobni pod
> względem charakteru i temperamentu.Myślicie, że to ma przyszłość a może
> "przeciwności się przyciągają"
Moim zdaniem para, gdzie partnerzy sa do siebie podobni pod wzgledem
charakteru (nawet wygladu) i temperamentu ma wieksze szanse na szczesliwy
zwiazek, niz dwa 'przeciwienstwa'.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-10-27 16:12:59

Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł, nie zastanawiaj się nad tym , po prostu bądz szczęsliwy i trzymaj tak
tak długo jak tylko możliwe. To piękne i staraj się to zachować. Nie zawsze
trwa to długo. Życzę długotrwałego szczęscia, nie każdemu jest ono dane.
Pa Ewa

1. Data: 2000-10-27 18:20:13

Temat: Odp: Skąd wiesz kiedy to jest miłość
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj listopadowe "Jestem"
Mariusz

Użytkownik Paweł <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tbr47$jau$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-27 23:23:33

Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Moim zdaniem para, gdzie partnerzy sa do siebie podobni pod wzgledem
> charakteru (nawet wygladu) i temperamentu ma wieksze szanse na szczesliwy
> zwiazek, niz dwa 'przeciwienstwa'.

Oj polemizowalbym
Czy tacy ludzie nie zanudza sie? We wszystkim beda zgodni, beda sie zgadzac.
Wiec zabraknie burzliwych dyskusji, a to - rozmowy- wzmacniaja ludzi,
zwiazki. Wiec nie na prozno ktos zauwazyl, ze przeciwienstwa wlasnie sie
przyciagaja.
Mariusz

1. Data: 2000-10-28 06:15:33

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj polemizowalbym
> Czy tacy ludzie nie zanudza sie?
Mysle, ze nie :)

> We wszystkim beda zgodni, beda sie zgadzac.
Zabraknie klotni i nieporozumien (a to podstawa rozbicia zwiazku). Zabraknie
tekstow 'wiesz, nie pasujemy do siebie'. Latwiej spelnic oczekiwania drugiej
osoby.

> Wiec zabraknie burzliwych dyskusji, a to - rozmowy- wzmacniaja ludzi,
> zwiazki.
Ktos niedawno tutaj napisal, ze to podobno seks jest jedna z
naistotniejszych rzeczy w zwiazku, nie rozmowa :), a gdy pod tym wzgledem
nie jestesmy podobni? ;). Mysle, ze te burzliwe dyskusje Ci sie tylko wydaja
pozytywne. W koncu po ilustam latach bys mial dosyc nieporozumien ze swoja
ukochana. A poza kto mowi, ze gdy ludzie sie zgadzaja to ich rozmowy sa
nudne i nieciekawe? Podobne wnioski pozwalaja sie bardziej cieszyc z nich.
Moim zdaniem lepiej miec podobna partnerke, bo przeciwienstw na swiecie jest
bardzo duzo. Co za problem prowadzic burzliwa dyskusje na przyklad na grupie
dyskusyjnej ;))).

> Wiec nie na prozno ktos zauwazyl, ze przeciwienstwa wlasnie sie
> przyciagaja.
Moim zdaniem zwiazek mezczyzny i kobiety to nie fizyka i nie wszystkie prawa
mozna sobie tak przenosic. I tylko podobienstwa nas przy sobie trzymaja.
pa
--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-10-28 09:55:01

Od: "Revenge" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8td2po$2op$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> Wiec zabraknie burzliwych dyskusji, a to - rozmowy- wzmacniaja ludzi,
> zwiazki. Wiec nie na prozno ktos zauwazyl, ze przeciwienstwa wlasnie

Nie zgadzam sie z toba. Mam za soba jeden zwiazek, trwajacy 3 lata, z
osoba o zupelnie innych poladach i podejsciu do zycia, oraz obecny,
trwajacy juz ponad 2 lata, z osoba bardzo do mnie podobna. I
zdecydowanie wole kogos, kto jest do mnie podobny. Dlaczego? Ano
dlatego, ze po pewnym czasie innosc przestaje byc ciekawa, przestaje
ekscytowac, za to coraz czesciej pojawiaja sie konflikty, bo ciezko jest
ustalic wspolne zdanie, nawet w bardzo blahych kwestiach. Wszystko
zaczyna byc nuzace, uzyskanie kompromisu kazdorazowo wymaga ogromnej
pracy, i wierz mi, nie masz wielkiej ochoty cale zycie wszystkiego w
taki sposob osiagac, na kazdy temat, z kazda pierdulka tak sie szarpac.
Z moim Ukochanym, z ktorym w zasadzie w wiekszosci rzeczy sie zgadzam,
potrafie dyskutowac caly dzien, 8 godzin z rzedu, i wierz mi, wcale nie
jest to rozmowa typu potakiwanie sobie co drugie zdanie. A w najbardziej
zasadniczych kwestiach, wyobrazeniach dotyczacych nas, naszego zycia nie
spieramy sie ze soba, nasze oczekiwania wobec siebie sa podobne i chyba
mamy mniejsze szanse na rozczarowanie druga osoba, na powiedzenie: jak
on/ona mogl mi to zrobic, nie rozumiem tego itp. Bardziej sie rozumiemy,
bo do wiekszosci spraw podchodzimy tak samo (albo co najmniej bardzo
podobnie). I to jest wspaniale.

Aska

1. Data: 2000-10-29 18:51:06

Od: "KonraD" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze dobrze !!! A jak już się kogoś kocha ale ta osoba Ciebie nie kocha !!!
Jak się z tego wyleczyć ??? Jest jakiś sposób ??? Czy może tylko tranie w bólu
jest wyjściem ???

KonraD

1. Data: 2000-10-29 23:09:55

Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec zabraknie burzliwych dyskusji, a to - rozmowy- wzmacniaja ludzi,
> zwiazki. Wiec nie na prozno ktos zauwazyl, ze przeciwienstwa wlasnie sie

A ja jestem z kims takim wlasnie- o tych samych pogladach, podobnym
temperamencie...
Specjalnie to napisalem abyscie tak wlasnie mi odpowiedzieli :)
Dzieki...
Mariusz

Jak sie wyleczyc z nerwicy?
tiki