Skandal

1. Data: 2004-09-01 19:51:48

Temat: Skandal
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadac do domu, sluchalem Trojki, reporter ze Szczecin przeprowadzal sonde
uliczna w momencie uruchomienia syren i zapytywal przechodniow czy wiedza z
jakiej to okazji.
Dla mnie w ogole zadanie takiego pytania w tym dniu to czysty absurd,
przeciez to powinno byc logiczne i wiadome, no ale chyba bylo kiedy moj
rocznik mial nascie lat.
Wyobrazcie bowiem sobie ze z zapytywanych osob, prawie polowa nie wiedziala
z jakiego powodu naraz wyja syreny, co nasuwa dwie mozliwosci:
1. wiara jest tepa w trzy dupy i nie potrafi skojarzyc, chociazby skanujac w
pamieci co tez moglo sie dzis przytrafic, kiedy to wyja syreny? z jakiej
okazji poza pozarem?
2. wiara jest glupia, niedouczona i za cholere nie przychodzi mi do glowy
jak to mozliwe?

Na pytanie potrafili odpowiedziec wylacznie starsi ludzie.
Nasuwa sie wniosek ze nauczanie w polskich szkolach spadlo do takiego
poziomu jak USA, gdzie uczniowie z Kaliforni nie potrafili wskazac gdzie
jest Floryda......

Najbardziej martwi totalna ignorancja mlodych ludzi, brak swiadomosci i
totalny zlew na historie.
Intelektualna i swiadomosciowa pauperyzacja, atrofia wyzszych wartosci a jak
zapytac czym sie interesuje to powie ze lubi: imprezzki - zwlaszcza
domuffki, sport i muzyke zas laski dodatkowo mode, no i zeby zrobic sie na
inteligentne to 95% interesuje sie psychologia.... Zenada

Kto mi powie, co sie stalo??
Bo ta tandeta i niski poziom zatacza coraz szersze kregi i powiem szczerze -
za chuja nie zamienilbym sie wiekiem z kimkolwiek kto ma mniej niz 25 lat
--

Bluzgacz
gdzies pomiedzy innymi na:

1. Data: 2004-09-01 20:20:35

Temat: Re: Skandal
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ale z Ciebie starzejąca się zrzęda.
To prawda że pole zainteresowań większości młodych ludzi jest obecnie bardzo
zawężone, ale oni zawsze są głupiutcy i w dupie mają co się się działo jak mieli
2 lata. A na tych paru kumatych w tłumie trudno trafić.

1. Data: 2004-09-01 20:29:17

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz
> Jadac do domu, sluchalem Trojki, reporter ze Szczecin przeprowadzal sonde
> uliczna w momencie uruchomienia syren i zapytywal przechodniow czy wiedza
> jakiej to okazji.

Psecies kasdy fie s jakiej okasi! Skoua sie sacyna!!!

> Wyobrazcie bowiem sobie ze z zapytywanych osob, prawie polowa nie
wiedziala
> z jakiego powodu naraz wyja syreny, co nasuwa dwie mozliwosci:

A zatem pytanie miało sens. Unaocznić zbrodniczą ignorancję narodu.

> [...]
> Nasuwa sie wniosek ze nauczanie w polskich szkolach spadlo do takiego
> poziomu jak USA, gdzie uczniowie z Kaliforni nie potrafili wskazac gdzie

Byc moze. U mnie jeszcze w czasach liceum kolezanka wskazala Francje w
rejonie Gor Skalistych.

> Najbardziej martwi totalna ignorancja mlodych ludzi, brak swiadomosci i
> totalny zlew na historie.

Mnie tez to martwi. Uwazam, ze kto nie zna swej przeszlosci nie zasluguje na
przyszlosc. I tyle. Dopoki nie nauczymy sie kultywowac pamieci naszych
przodkow, nasze zycie bedzie tylko i wylacznie procesem nastawionym na
jedzenie, sranie i kopulację.

> Kto mi powie, co sie stalo??
> Bo ta tandeta i niski poziom zatacza coraz szersze kregi i powiem
szczerze -
> za chuja nie zamienilbym sie wiekiem z kimkolwiek kto ma mniej niz 25 lat

I vice versa, nie oddalbym tych kilku lat ;)

1. Data: 2004-09-01 21:10:39

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
mieli
> 2 lata. A na tych paru kumatych w tłumie trudno trafić.

No to po co pierdolisz ze zrzeda, skoro sie w jakis sposob zgadzasz?
Potrzebne bylo to twoje pierdolenie?

1. Data: 2004-09-01 21:11:39

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...k.pl> wrote in message

Dopoki nie nauczymy sie kultywowac pamieci naszych
> przodkow, nasze zycie bedzie tylko i wylacznie procesem nastawionym na
> jedzenie, sranie i kopulację.

Gdyby tylko to ostatnie - to luuz

1. Data: 2004-09-01 21:22:40

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jest potrzebne. Tobie. Bo po dobrym może byś pomyślał. Jeśli się w jakiś sposób
zgadzam to równie dobrze można powiedzieć że się w jakiś nie zgadzam zrzędo

1. Data: 2004-09-01 21:38:02

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz
> Dopoki nie nauczymy sie kultywowac pamieci naszych
> Gdyby tylko to ostatnie - to luuz

Przeciez wlasnie krytykowales dupkow, ktorzy tylko sie bawia zamiast
poznawac swoja przeszlosc.

1. Data: 2004-09-01 21:42:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kto mi powie, co sie stalo??

Komus udalo sie zrobic audycje radiowa
przemawiajaca do ~wyobrazni m.in. bezmogow...

i dzieki temu demaskatorskiemu materialowi
bezmozgi moga teraz nieco pospekulowac, a nawet
dojsc do pokrzepiajacych dla siebie wnioskow. :)
Brawo dla autora! ;)

BTW 3-ka juz od dawna stala sie nie do zniesienia
tandetna.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-01 21:49:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Casper:
> Przeciez wlasnie krytykowales dupkow, ktorzy tylko sie bawia
> zamiast poznawac swoja przeszlosc.

No tak, ale on jest przeciez "dupkiem, ktory nie tylko sie bawi". ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-09-01 23:17:59

Od: " thy" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...pl> napisał(a):

> Nasuwa sie wniosek ze nauczanie w polskich szkolach spadlo do takiego
> poziomu jak USA, gdzie uczniowie z Kaliforni nie potrafili wskazac gdzie
> jest Floryda......

Tak, tak powtarzaj dalej mity, powtarzaj. Dołącz do geniuszy z onetu, którzy
tylko czekają na artykuł o USA by krytykować rzekomą głupotę rodem z Ameryki.
To taki sposób na odreagowanie dla ludzi żyjących w zaścianku Europy?
Tylko odpowiedz sobie na pytanie gdzie jest teraz Ameryka a gdzie to twoje
genialne, polskie towarzystwo.
I nie przywołuj mi tu miliardów imigrantów (szczególnie z Polski), którzy
mieli zbudować tę potęgę w XX wieku. Jak poznasz trochę historii to się
dowiesz, że to tylko taki argument wymyślony na poczekaniu przez
zakompleksionych ludzików z różnych zaścianków.

ps zapytaj tych swoich geniuszy z jakimi krajami graniczy Polska, albo nie!
Zapytaj z jakimi województwami graniczą!! Dopiero będziesz miał ubaw!

ps2 HAU HAU

Metydacja
Milton H. Erickson - książka
osobowiści pl.sci.psychologia