Skanowanie zdjęć rtg.

1. Data: 2000-09-28 12:51:55

Temat: Skanowanie zdjęć rtg.
Od: "joker" <j...@e...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos z szanownych grupowiczow skanowal zdjecia rtg, usg, ct?
Jakiego uzywaliscie sprzetu? Przy jakich parametrach? Jak to wyszlo?
Z gory dziekuje.

Joker

2. Data: 2000-09-28 13:17:34

Temat: Re: Skanowanie zdjęć rtg.
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8qveti$6s2$1@helios.man.lublin.pl>,
"joker" <j...@e...am.lublin.pl> wrote:
> [...]
> Czy ktos z szanownych grupowiczow skanowal zdjecia rtg, usg, ct?
> Jakiego uzywaliscie sprzetu? Przy jakich parametrach? Jak to wyszlo?

Art Department w mojej firmie regularnie skanuje dla mnie RTG. Uzywaja
duzego skanera (flatbed) z odpowiednia przystawka (transparency adapter).
Sam probuje czasami na szybko zeskanowac RTG bez przystawki na zwyklym
skanerze, ale efekty juz nie te.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-09-29 02:13:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joker" <j...@e...am.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z szanownych grupowiczow skanowal zdjecia rtg, usg, ct?
> Jakiego uzywaliscie sprzetu? Przy jakich parametrach? Jak to wyszlo?

Tak samo jak inne negatywy - chodzi o to, że trzeba skanować
przy świetle przechodzącym a nie odbitym, jak zwykłe obiekty
papierowe. Negatywy skanuje się ze specjalnymi przystawkami.

4. Data: 2000-09-29 07:31:42

Od: "asier" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem kiedyś fajną stronę:
http://www.abstractconcreteworks.com/essays/scanning
/Backlighter.html

Opisana jest tam ciekawa metoda z patentem polegającym na odbiciu światła
skanera na tył zdjęcia za pomocą bryły zrobionej z białej kartki papieru.
Myślę że zadziała też w przypadku zdjęć rentgenowskich.

A.S.

joker napisał(a) w wiadomości: <8qveti$6s2$1@helios.man.lublin.pl>...

Uzależnienie od ksylometazolinu
Polityka zdrowotna